Prima zi de lucru 2008

Greu…

 M-am reintalnit cu colegii mei…si cu o colega din Antena 1 si A3: Adriana Avram.  Acum este editor la TVR. Incearca sa se acomodeze. Sper sa-i placa.  Eu cred ca stirile TVR nu sunt rele, ca sunt reale si ceva mai serioase. Ca au mai multa substanta, dar ca cele mai multe „sufera la impachetare”…asta are in plus pro-ul si antena.

Cred, insa, ca fata de stirile celorlaltor televiziuni comerciale, nu cautam senzationalul, nu incercam sa facem stiri din orice…

Voi ce credeti?

De ce va uitati la Jurnalul TVR?

 Sau de ce nu va uitati?

Astept comentarii…

Published in: on Ianuarie 7, 2008 at 10:33 pm  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/01/07/prima-zi-de-lucru-2008/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. Ce le lipseste stirilor tvr?
    Viteza de reactie.
    Fereasca… sa se intample ceva in timpul jurnalului. TVR va fi ultimul care va anunta evenimentul.
    asta e

  2. poate pt ca stirile tvr nu au manele
    aseara pe un post comercial am vazut la stirile de la 19 ceva ingretosator o stire despre cum si a petrecut vacanta domnul tantareanu atunci m am intrebat cine este acest om si ce cauta el la stiri?
    sau poate nu mai stiu eu care este notiunea de stire

  3. alexandra,

    eu cred ca de asta avem realitatea si antena 3.
    eu cred ca jurnalul tvr ar trebui sa vina cu altceva decat viteza de reactie! Evident, nu-i normal nici sa dai o stire peste o zi-doua, dar nici nu avem jurnale din ora in ora, ca sa ai viteza de reactie.
    Asadar as vedea Jurnalul de 19.00 ca un jurnal de stiri elitiste si reportaje extrem de bine lucrate pe imagine, filmate artistic, cu grija, fara cadre miscate prost, „impachetate” profi, si facute ca un fel de analize a evenimentelor deja epuizate pe realitatea si antena3, care au acest rol. Nu stiu daca ma insel, dar cred ca TVR ar trebui, exact ca BBC, sa fie elita…sa nu promoveze columbeni, tantareni sau mai stiu eu ce persoane pe care media le-a promovat excesiv, fara alt motiv decat cel ca aduce audienta…dar tampeste si mai rau poporul. SI NU O FACE!

    Cand eram in Antena1…fiind acreditata pe invatamant a trebuit sa scriu/filmez stirea despre „ORALUL DE NOTA 10” , de la Bac-ul Monicai Columbeanu. E adevarat ca am sesizat ca vorbeau despre ea si taximetristii si oamenii din autobuz…dar daca noi am fi ignorat-o, cred ca si „poporul” ar fi ignorat-o…
    Oricum nu era nici fata de nota 10 si nici stirea nu a fost 10!

    M-a intrigat pentru ca parea sa fie printre putinele subiecte care au atras atentia romanilor in aceea zi…Trist, nu?

  4. in afara de „ambalaj” mi-e greu sa spun ce-i lipseste jurnalului TVR fiindca nu il urmaresc decat daca ma alertezi tu sau daca ma plictisesc crancen. ca sa fiu cinstit, trebuie sa spun ca nu ma uit nici la jurnalele altor televiziuni decat daca primesc un ordin expres. si atunci, hai sa zicem ca din cat am vazut eu, poate si ritmul e lent, batranesc, la stirile voastre. in plus, lipseste „anchor”-ul, pesonalitatea teve care sa se identificare cu jurnalul de la 19.00. experimentul cu prelipceanu a esuat, iar eu la momentul acesta nu stiu cine le mai prezinta. ma gandesc ca psihologia dependentei se bazeaza pe un astfel de pilon.

    poate ca structurarea jurnalului asa cum spui tu e solutia, insa ar da nastere unui amuzant paradox: televiziunea nationala, care se presupune ca are cel mai larg public, ar ajunge sa aiba un target puternic nisat, mai puternic decat al posturiloor de stiri (care se tabloidizeaza pe zi ce trece).

    in alta ordine de idei, bine ai venit in blogosfera si bine ai revenit la munca. un an nou stralucit(or) iti doresc.

  5. tvr ..nu a dus niciodata..culmea lipsa de oameni, profesionisti. Sunt destui in tvr sau care deja au plecat din tvr si care sunt premiati pe la diverse. Nu e cazul sa dau nume.
    Ca un blestem, tvr ul in marea maj. a cazurilor nu a avut o coordonare buna
    Sunt de acolo si mi s a dat sa vad cum, de multe ori, ne am mai scos cu cei de jos.. pt ca cine trebuia sa vada in asamblu si sa coordoneze era depasit.
    Pacat


Lasă un răspuns

