ATENTIE LA VIRUSI!

http://www.tvr.ro/articol.php?id=27250&c=47

Published in: on Ianuarie 9, 2008 at 3:25 pm  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/01/09/atentie-la-virusi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. am vazut materialul pe la 3 sau 4, deci live cum ar veni 😉 evident, intamplator. mi-au placut unghiurile de filmare si suprapunerile de imagini. informatiile le cam stiam, dar pe un neinitiat ar trebui sa-l puna in garda.

  2. da,

    si mie mi-a placut cum a filmat sorin eseanu, colegul meu. ne-am combinat ideile si asta este ce a iesit.

    montajul i se datoreaza lui gigi, care e o super -femeie. e simplu -liniar, apoi gata montat l-am incarcat in calculatorul lui misu, de la grafica. el a pus sunetul bizar de la inceput si cele doua cartoane de grafica. Am fugit apoi cu stirea in avid si am incarcat-o si acolo. Ioana- editor de montaj -avid a suprapus imaginile pe st-up si primul sincron, asta a iesit…

    dupa difuzarea ei in jurnalul de pranz, adica a acestei variante, am mai imbunatatit-o putin pentru 19.00. am repus vocea. grabita fiind, am avut niste intonatii mai ciudatele si am citit gresit – haker…
    Cam multi si multa munca pentru o singura stire, nu?

    asta-i farmecul muncii in echipa…

  3. 1.Pacat ca eram in concediu cand ai facut stirea asta, dar nu-i nimic, am vazut-o acum si mi se pare amuzanta, nu stiu de ce 😀
    2.CITEZ: „…sunetul bizar de la inceput…” – acel sunet bizar de la inceput este sunetul de bruiaj radio realizat pentru filmul/documentar „Cold Waves – Razboi pe calea undelor” (un film tot despre niste „virushi”)

  4. Stie cineva cand apare acest film si pe la noi?

  5. Da, iti spun eu. a fost difuzat deja la noi in cinematografe. dar la ore in care imi era imposibil sa ajung, inteleg ca exista DVD-ul care se poate cumpara sau inchiria de la centrele de specialitate. eu l-am cautat, dar nu l-am gasit inca.


Lasă un răspuns

