Ce NU e in regula?

sunt de 13 ani in presa…sau de 14 ???

o groaza de ani! Asa mi se pare.

In ultima saptamana am tras rau de mine. Nici o stire sau reportaj de la televizor sau din ziare nu mi-a atras atentia. Nimic nu mai pare deosebit! Aceleasi dispute politice interminabile, aceeasi oameni de presa care, parca, au tonul tot mai bland. Aceleasi nenorociri, scrise dupa acelasi tipar. An de an…

Nu mai simt nimic…dupa 10 zile libere, in care m-am aerisit la munte, tot sistemul meu de valori a fost dat peste cap…Ma tot intreb: „Ce nu e in regula? Unde imi este motivatia? ”

S-ar putea sa aiba legatura cu vremea? Cred ca sunt meteosensibila! Urasc sa muncesc iarna! Desi m-am nascut la munte…As vrea sa dorm, sa hibernez…si sa ma trezesc la primavara. Poate atunci imi gasesc motivatia…poate pana atunci se schimba si personajele din scena…

Published in: on Ianuarie 10, 2008 at 6:35 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/01/10/ce-nu-e-in-regula/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Same here…te inteleg perfect. Noi sa fim linistiti, caci actorii principali se plimba – primavara, cand ne trezim va fi totul CLAR.


Lasă un răspuns

