Tacerea

Imi place sa vorbesc si sa scriu foarte mult. Pana sa ma marit vorbeam si in somn, acum nu mi se mai intampla! 🙂 Habar nu am de ce… Asa ca, recunosc, vorbitul e un mare defect  al meu. Am curajul sa mi-l insusesc…

In ultima vreme insa, am inceput sa descopar ce placut e sa taci…Nu, nu inseamna ca nu iei atitudine! Doar realizezi ca, uneori, orice ai spune nu se schimba nimic…Si atunci? Tacerea e placuta. Poti avea grija de tine, de cei dragi cu care iti imparti viata, de psihicul tau, de intimitatea ta, sa faci lucruri simple de care ai uitat…toate in tacere…Cred ca e un semn ca ma maturizez…Si daca ma maturizez prea mult? 🙂

Tacerea poate fi o calitate?

 Semn ca ma maturizez au inceput sa imi placa si alt gen de subiecte decat stiau, de exemplu – fostii mei colegi de la Brasov…Asa ca saptamana asta am intrat prin muzee…Mi-am amintit cum in Bruxelles am stat la o coada de o ora si jumatate ca sa pot vizita un muzeu. La noi e insa asa o liniste apasatoare in muzee! Mai ales autoritatile tac…si nu e corect!

Urmariti campania mea, in fiecare seara, la Jurnalul de la ora 19.00, pe TVR 1. Se numeste Muzee in paragina.

Muzeul Dr. Nicolae Minovici

http://www.tvr.ro/articol.php?id=28288&c=131

Muzeul National al Agriculturii.

 http://www.tvr.ro/articol.php?id=28386&c=131

 Stiu ca cei mai multi nici nu stiati ca exista. E reportajul colegei mele din Buzau, Antonia Ionita…

 Un reportaj despre un alt muzeu, care nu are exponate, ci stele…

http://tvr.ro/articol.php?id=28468&c=131

 muzeul care ar trebui sa straluceasca…

http://www.tvr.ro/articol.php?id=28606&c=131

 Povestea muzeului plin cu trenuri…

http://www.tvr.ro/articol.php?id=28651&c=99

Published in: on Ianuarie 22, 2008 at 7:04 pm  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/01/22/tacerea/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 comentariiLasă un comentariu

  1. 1.Tacerea este calitatea micilor genii, deci poate fi o calitate. Eu, unul, sunt un bun ascultator..stii cat de multe poti afla si invata lasandu-i pe altii sa vorbeasca??? Tacand, si totodata economisind energie, le poti da sansa celor din jurul tau sa se simta in largul lor…in acelasi timp tu dobandesti nenumarate resurse pentru observatii. Concluzia mea: TACEREA ESTE UN LUCRU CE NU MULTI IL POT AVEA.
    2.CITEZ: „Urmariti campania mea, in fiecare seara, la Jurnalul de la ora 19.00, pe TVR 1” – asta suna a reclama 😀 – mai lipseste sa spui „Ramaneti Aproape”.
    Si sa trecem la lucruri serioase-DA-intr-adevar o idee f buna cu muzeele. Abia astept…stelele 🙂
    Tot respectul celor 2 (cine stie-cunoaste) care au realizat reportaje superbe, MUZEE IN PARAGINA fiind unul dintre ele.
    PS: csiki roolz 😀

  2. da, asta e si ideea blogului…de promovare. Promovez reportajele care imi plac, ma promovez pe mine, pe colegii mei, TVR-ul care sufera de destula anti-reclama, desi are si partile lui bune. Din pacate, despre asta nu prea vorbeste nimeni…

  3. „orice” poate deveni o calitate
    depinde… de multe

    o zi buna!

  4. E geniala ideea de a promova un canal media privit in general… ca fiind in paragina, prin intermediul unui blog – mediu super modern, transparent si ce stimuleaza comunicarea!

  5. daca’s nasoale muzeele de aici, normal ca nu le viziteaza nimeni.

  6. Cine a spus ca Tvr este in paragina?

    inca mai este o televiziune din care si pentru care se bate lumea politica…nimeni nu ii intreaba insa si pe cei care lucreaza acolo ce cred despre asta…

  7. urmaresc campania ta la tvr cultural
    frumos & trist .intr-un cuvint romaneshte !
    brava

  8. cite episoade vor fi ?

    nu te opri !


Lasă un răspuns

