Ceausescu

 24 ianuarie 2008.

 Ciudat ca dupa 18 ani tot ne mai aducem aminte ca azi ar fi fost ziua lui Ceausescu, daca mai traia.  Cred ca nu ar mai fi trait nici daca nu-l executau. Oricum, azi am ramas si eu pe aceeasi unda. Am facut un reportaj cu casa lui Ceausescu, cea din Primaverii. A mers greu. Desi imaginile sunt spectaculoase, nu sunt multumita ca nu am „actori” …Cele doua servitoare, care au lucrat pentru  familia Ceausescu, nu au acceptat sa vorbeasca la televizor nici dupa atata timp, desi lucreaza tot acolo. Administratorul, fost coleg cu unul dintre fiii lui Ceausescu, nu a vrut nici el la televizor. Am asteptat sase luni ca RAPPS sa imi aprobe filmarea, asa ca am inlocuit sincroanele cu trei stund-up-uri…si povesti. Evident de la servitoare, dar tot eu le-am spus…Si tot au ramas atat de multe lucruri nespuse…In nici 3 minute de reportaj la stiri e greu sa epuizezi un asemenea subiect.

Multa lume crede ca acum acolo e CASA NATO, dar nu a fost niciodata…Cica NATO ar fi avut doar o anexa mica acolo si administratorul ar fi pus o placuta, asa de ochii lumii. Casa nu e muzeu, desi eu as face-o. Sunt sigura ca strainii ar veni sa o viziteze. Azi, cei de la EBU erau tare fericiti  de acest subiect. Abia asteptau sa vada reportajul si imaginile, tot ce e cu Ceausescu are succes la televiziunile din Vest…sunt sigura ca ar veni si turisti. Casa se poate inchiria de demnitari mai ales, de cei care au un fetish sa doarma in patul lui  Ceausescu…morbid.

Cam asa arata casa lui Ceausescu… sau mult mai bine, pentru ca noi am filmat acolo cateva ore. Nu va pot arata, deocamdata, mai mult de 3 minute…

http://www.tvr.ro/articol.php?id=28740&c=131

Published in: on Ianuarie 26, 2008 at 3:52 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/01/26/ceausescu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Da, interesant reportajul, mi-a placut mult, pacat de un singur lucru-la asa o casa era neceasar, nu un reportaj, ci o serie intreaga. Poate ar fi mers sa se prezinte in episoade apartamentul fiecaruia dintre membrii familiei Ceausescu. Atunci, am fi inteles ceva mai bine IMENSA OPULENTA a resedintei.
    Felicitari Cami pt filmare, poate la un moment dat revii cu un material prezentat mai amplu pe acest subiect.
    PS: s-a vazut bine pe sticla 😉


Lasă un răspuns

