Batranii cersetori

Adevarul e ca uneori dau bani batranelor care seamana cu bunica mea, care s-a prapadit de mult, saraca. Adevarul e ca de multe ori mi-e dor de ea. A murit de atat de multa vreme, dar tot imi amintesc atat de bine chipul ei. Era o batranica frumoasa, blanda, ti-ar fi dat si sufletul, chiar daca viata nu a fost deloc blanda cu ea.

Uneori o visez si de fiecare data imi pare rau ca ma trezesc prea repede din somn si nu o mai vad. Toate visele cu ea sunt blande si calme, nu ma sperie…E blanda cu mine chiar si in visele mele.

Mi-a amintit de ea reportajul colegei mele, Roxana Bajenaru. E o campanie de exceptie, din punct de vedere al ilustratiei si al impachetarii reportajului.  Campania a inceput ieri la Jurnalul TVR, de la ora 19.00. Ieri s-a difuzat primul reportaj. Il puteti vedea mai jos…

http://tvr.ro/articol.php?id=29413&c=131

Urmatorul azi, la 19.00…si apoi tot asa…toata saptamana.

 A filmat si montat Mihai Florea, e unul dintre putinii „operatorii de razboi” ai Romaniei. Era sa isi piarda viata in Iugoslavia, unde a fost impuscat in timpul bombardamentelor. A stat mult in spital, dar si-a revenit! ..Si nu si-a pierdut nici talentul si nici pasiunea…

Published in: on Februarie 5, 2008 at 9:47 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/02/05/batranii-cersetori/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

