Basescu la TVR

am jurat sa nu fac comentarii politice pe blogul meu…asa ca nu o fac!

 Nu ma pot abtine insa sa nu fac o observatie la ceea ce s-a scris in presa: Vi se pare ca Basescu nu ar avea voie la TVR?

http://www.tvr.ro/articol.php?id=29675&c=47

Nu imi plac stirile politice, consider ca nu e nici o arta sa creezi acest gen de stiri. Nu cred ca ai nevoie nici de prea multa imaginatie si nici nu consider ca este o provocare sa iti pierzi vremea stand pe la usile politicienilor sa iti spuna, in final, tot ceea ce vor ei sa se stie.

… S-ar putea sa ma insel si sa nu reprezinte pentru mine mare lucru. Sa nu gasesc eu o motivatie sau sa nu simt eu vreo satisfactie legata de acest gen de stiri. Am incercat si nu m-au dat pe spate, eu fiind „indragostita” de reportaj. E ok sa urmaresc stirile politice si sa trag concluziile mele, dar atat!

In plus, n-am niciun fel de simpatii politice. De fiecare data cand mi-a placut vreun candidat, indiferent de partid sau de pozitia pe care urma sa o ocupe, cand a castigat, gata, m-a facut sa ma simt tradata. Asa ca traiesc intr-o lume a mea, cu oameni simpli sau artisti, de la care inca invat si reusesc sa ma fascinze.Reusesc sa ma faca sa simt cum in fiecare zi castig cate ceva pentru ca ii intalnesc…Asta cred ca e adevarata lume!

Published in: on Februarie 8, 2008 at 8:44 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/02/08/basescu-la-tvr/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

