Leul comunist

Cursul valutar pe timpul comunismului

Pe vremea comuniştilor, cursul valutar era ţinut strict secret. Deşi, oficial, era un singur curs, în tranzacţiile zilnice se foloseau mai multe.Decretul 90 din 1978, care stabilea cursul valutar din România, a fost ţinut secret până zilele trecute.

Documentul face parte din lotul de acte normative desecretizate de Institutul de Investigare a Crimelor Comunismului.

da click sa vezi reportajul>

http://www.tvr.ro/articol.php?id=30399&c=131

Published in: on Februarie 16, 2008 at 5:14 pm  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/02/16/leul-comunist/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. interesant, bine de stiut.

  2. azi mi-a aratat Ioana o greseala in montajul acestui material, pe care nici macar eu nu am sesizat-o :)), foarte tare!, si culmea nici Ioana!!! :))))

  3. bine ca va laudati cu asta! ;))) CARE E? FAZA CU BANII? Ioana a pus 180 de lei pe ilustratie, in loc de 18 lei cat zic eu din off?

  4. DA DA DA!!!
    :))))) ce-am mai ras

  5. ei, nu-i bai…poti pur si simplu sa crezi ca nu a vrut sa puna aceeasi suma si a aratat banii vechi, de pe vremea comunistilor. eu am vazut din prima si am inteles ce s-a intamplat, desi credeam ca nu e asa. azi mi-a povestit si mie ca a confundat banii aia cu cei de azi…asta mi s-a parut dragut. lasa, ioana era prea mica pe vremea lui ceausescu!

    stii ce e mai tare? ca e prima oara cand las cap-coada o stire semnata de mine, sa o monteze cineva din TVR fara nici o strangere de inima. a facut cum i-am zis si a iesit exact cum mi-am imaginat, ba chiar si-a pus si ea ideile in practica. rezultatul e dragut, nu?
    mama, ce ne laudam!!!
    de fapt stiu ca in tine si in ea pot avea baza, am lucrat deja destul de mult cu voi, ca sa reusesc sa va cunosc…si chiar va multumesc. nu stiu ce m-as face fara voi.
    hai, gata, la somn…:)ca am treaba!

  6. si eu am treaba, de aia nu dorm 😛


Lasă un răspuns

