CERBUL DE AUR 2008

Ei bine, Festivalul „Cerbul de Aur” va

avea loc anul acesta, în luna

septembrie, la Braşov!

Anunţul a fost făcut oficial, sămbătă seară, 1 martie 2008, în direct, la TVR 1, la ediţia aniversară a festivalului „Cerbul de Aur… de la alb-negru la color”. Pe site-ul oficial Cerbul de Aur scrie însă că va fi in iulie. Sigur s-a revenit asupra primei decizii şi s-a hotarât pentru septembrie şi  nu iulie, altfel nu se mai facea anunţul aseară, în live.

Am mai multe motive să mă bucur. Primul: sunt braşoveancă! Şi ştiu cât de frumos şi plin de viaţă e Braşovul în perioada Cerbului. Lucrez la TVR, deci sunt mai aproape de acest eveniment… Şi al treilea motiv, poate pueril, am urmărit ediţia aniversară din această seară, şi mi-am adus aminte cu drag de toate ediţiile la care am fost.

 Începând din 1994, nu am pierdut nicio ediţie. Ba da, mint! Pe cea din 2005, pentru că lucram deja de doi ani la Antena 1 , în Bucureşti, şi nu am mai putut ajunge în Braşov.

M-am uitat aseară, special, la ediţia aniversară. Mi-a plăcut, mi-am adus aminte cu drag de oraşul meu, de  perioada când eram ziaristă la Braşov şi eram acreditată la Cerbul de Aur. De colegii mei din Braşov, cu care am lucrat la acele ediţii şi alături de care îngheţam în serile în care, deşi ploua, noi stăteam sub cerul liber să vedem şi festivalul şi recitalurile de după. Ce mai dansam, chiar şi în ploaie… 🙂

Mi-am adus aminte că nu am ratat niciunul din concertele lor:  

James Brown, Kenny Rogers, Culture Beat, Paul Young, Boy George, Ray Charles, Diana Ross, Sheryl Crow, Zucchero, INXS, UB 40, Cyndi Lauper, Vaya con Dios, The Kelly Family, Boyz II Men, T.A.T.U, Scorpions, Ricky Martin, Simple Minds, Pink, Nino D’Angelo, Thomas Anders şi muţi alţii.

Mi-am adus aminte că eram aproape un copil şi eu, dar mai ales Christina Aguilera, când i-am luat un scurt interviu, fără să-mi treacă măcar prin cap vreo clipă că, doar peste câţiva ani, va deveni celebră.

Mi-am adus aminte cum am stat o jumate de zi la pândă, în hotelul din Poiana Braşov- la care era cazat Ricky Martin, ca să surprind, în exclusivitate, imagini cu el. Câteva persoane din staful lui, impresionate de insistenţa mea, m-au ajutat şi am făcut un material cu foto şi informaţii exclusive. L-am prins când mergea la sală. A ieşit din hotel, pe scara de incendiu…unde îl aşteptam eu şi Bogdan, colegul meu- fotoreporter. Ce amintiri! 🙂

Sunt prea multe amintiri…Cum au trecut anii! Abia aseară am realizat! 🙂

Mi-am adus aminte şi nopţile pe care le-am „pierdut” în Barul de Noapte al Hotelului Aro, unde continua petrecerea, după ce se încheiau serile festivalului care erau trasmise în direct. Ce petreceri dădeau acolo artiştii! Ce ştiri „împuşcam” acolo!  🙂

Ce atmosferă era! 🙂 …Şi ce scump pentru noi ziariştii, care trebuia să plătim consumaţia, ca să putem rămâne acolo. Tot timpul cheltuiam peste diurnă !:)

Uitasem de această perioadă frumoasă, ca jurnalist la Braşov!

Am fost nostalgică aseară! 🙂

Mă bucur ca revine Cerbul! 🙂

Şi comunicatul Mediafax din 2 martie 2008

 Update  Festivalul Cerbul de Aur, în luna septembrie, la Braşov

Festivalul Cerbul de Aur, în luna septembrie, la Braşov
Festivalul Cerbul de Aur, în luna septembrie, la Braşov

BUCUREŞTI / 12:11, 2.03.2008
Festivalul Cerbul de Aur se va desfăşura în prima decadă a lunii septembrie, în Piaţa Sfatului din Braşov, a declarat pentru MEDIAFAX Ioan Duma, directorul ediţiei din acest an a manifestării.
După o pauză de doi ani, festivalul va fi reluat în acest an, într-un format asemănător cu cel din 2005. Potrivit lui Ioan Duma, TVR are fonduri să organizeze Cerbul de Aur. „Probabil, în trecut, nu s-a dorit suficient de mult să se organizeze festivalul”, a spus Duma.El a fost prezent sâmbătă seara, la TVR, alături de Alexandru Sassu, preşedintelele-director general al Societăţii Române de Televiziune (SRTv), în culisele spectacolului „Cerbul de Aur, de la alb-negru la color”, care a celebrat 40 de ani de la debutul Cerbului de Aur.

Cerbul de Aur 2008 se va întinde pe o perioadă de cinci zile, dintre care primele patru vor fi dedicate concursului internaţional, iar ultima – galei. Conform tradiţiei, festivalul are două componente: concursul internaţional şi recitalurile invitaţilor.

În plus, Ioan Duma a spus că intenţionează ca în concursul internaţional Cerbul de Aur să intre circa 30 de concurenţi, români şi străini. „Va fi un adevărat Festival Cerbul de Aur”, a afirmat Duma, precizând că, pe lângă concursul internaţional, manifestarea va cuprinde şi o serie de evenimente adiacente.

Festivalul din luna septembrie urmează spectacolului aniversar „Cerbul de Aur, de la alb-negru la color”, difuzat sâmbătă seara, în direct la TVR 1. Pe 1 martie, TVR a avut ca invitaţi, pe de-o parte, interpreţii români care au câştigat diverse premii la Cerbul de Aur în perioadele 1968-1971 şi 1992-2005, dar şi concurenţi străini – câştigători sau nu ai Cerbului de Aur- care au interpretat melodii româneşti celebre.

Totodată, telespectatorii TVR 1 au votat cel mai îndrăgit cântec românesc în interpretarea unui concurent străin, din 10 piese propuse în cadrul spectacolului: „Să nu-mi iei niciodată dragostea” (interpretată de Mike Peterson din Olanda), „Let Me Try” (interpretă – Pamela din Malta), „Nu-ţi spun adio” (Garret Wall din Spania), „Ionel, Ionelule” (Jojo a Gogo din Franţa), „Vin’ la mama de mă cere” (Jyleen, Elveţia), „Iarna” (Urban Tale din Finlanda), „Sufletul meu” (Vanessa Quai, Vanuatu), „Deschideţi poarta soarelui” (Trie Utami, din Indonezia, câştigătoare a trofeului Cerbul de Aur în 1992), „Îţi mulţumesc” (Linda, Italia, cea care a plecat cu trofeul în 2005), „Beiju la la” (interpretă Giulia Nahmany, Israel).

Potrivit televotului, melodia favorită a telespectatorilor TVR1 a fost cea a trupei Holograf – „Să nu-mi iei niciodată dragostea” – interpretată de Mike Peterson din Olanda. Ea a fost urmată în topul preferinţelor de „Îţi mulţumesc” şi „Vin’ la mama de mă cere”.

Spectacolul „Cerbul de Aur, de la alb-negru la color” s-a întins pe durata a circa patru ore şi a fost prezentat de Ruxandra Gheorghe şi Dan Teodorescu. Aceştia au fost secondaţi de compozitorul şi realizatorul TVR, Horia Moculescu, care a intrat în dialogul cu invitaţii speciali, printre care s-au numărat: Valeriu Lazarov, Stela Popescu, Constantin Drăghici, Margareta Pâslaru, Luminiţa Dobrescu (cea care a fost prima câştigătoare de origine română a Cerbului, în 1969), Mihaela Mihai, Corina Chiriac, Monica Anghel, Narcisa Suciu, Luminiţa Anghel, Mălina Olinescu, dar şi fostul moderator al TVR, Cosmin Cernat, şi Irina Radu, fostul director al Cerbului de Aur.

Ei s-au aflat în studioul 3 al TVR şi au discutat despre cele 15 ediţii precedente ale Festivalului, unii dintre ei interpretând cântecele prin care au reuşit să ţină trofeul Cerbul de Aur acasă ori prin care au cucerit publicul de-a lungul timpului.

Manifestarea s-a încheiat cu o declaraţie adresată şefului TVR, Alexandru Sassu. Moderatorul spectacolului, Dan Teodorescu, l-a pus pe câştigătorul televotului, cântăreţul Mike Peterson, să repete după el mesajul: „Domnule Sassu, vă rog eu mult, faceţi anul ăsta odată şi-odată, la Braşov, Cerbul de Aur”.

Utima ediţie a Festivalul Cerbul de Aur a avut loc în septembrie 2005. În 2006, TVR a anunţat că festivalul îşi va schimba locul de desfăşurare pentru „reinventarea brandului”, pentru ca mai apoi să anuleze complet evenimentul, motivând lipsa unui buget aferent, televiziunea publică implicându-se în derularea mai multor proiecte de anvergură, precum „TVR 50” sau Eurovision Junior.

Alexandru Sassu, preşedintele-director general al SRTv, a anunţat încă din luna decembrie că Festivalul Cerbul de Aur va avea, în acest an, două ediţii – una la Bucureşti, în martie, şi una la Braşov, în august. Potrivit lui Sassu, motivul este acela că, în 2008, se împlinesc 40 de ani de la debutul festivalului, în 1968, fapt pentru care conducerea SRTv a decis să pregătească „ceva special”.

În şedinţa din 7 noiembrie, Consiliul Naţional al Audiovizualului a aprobat promovarea, în regim de campanie socială, a ediţiei 2008 a Festivalului Cerbul de Aur.

Cerbul de Aur a avut parte de o istorie sincopată, fiind întrerupt în anul 1972 şi reluat abia după 20 de ani, în 1992.

Published in: on Martie 1, 2008 at 11:15 pm  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/03/01/cerbul-de-aur-2008/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 comentariiLasă un comentariu

  1. ovidiu,

    ţi-am şters mesajul. e blogul meu, imi permit să scriu ce am eu chef şi cum am chef…cred că ar trebui să ai macar bunul simţ să semnezi cu numele întreg, să înţeleg şi eu cine eşti şi de ce iţi permiţi să mă judeci.

  2. Ti-am citit textul si mi-am retrait copilaria. Exact asa cum spui, cu emotii si admiratie, asteptam si eu artistii, la primele editii, sa le smulg o fotografie cu autograf, in fata hotelului Aro. Camelia, intre 3 si 13 ani am trait cu ai mei in Brasov. Acolo am deschis eu ochii in lume, in acest oras de la poalele Tampei (Doamne, ce am mai batut muntele asta cu piciorul!)am primt educatia primara, deci m-am format ca om. De aceea , mereu m-am considerat jumatate ardeleanca. Cand, in 1971, ne-am mutat in Bucuresti, tatal meu fiind de aici, am plans tot drumul in camionul plin cu mobila, care ma ducea intr-un loc necunoscut mie si gol de prietenii mei dragi cu care crescusem pe Calea Bucuresti, apoi pe strada Saturn, in blocul „potcoava”, de pe stanga. Sa-ti spun cum ma priveau copiii din Bucuresti cand ii salutam „Servus”, asa cum se spunea in Brasov?!! Banuiesc ca si tu ai patit-o. Oricum, sufletul meu, chiar si dupa atatia ani, a ramas o parte acolo. Cerbul de Aur a fost si va fi evenimentul copilariei mele. Si ma bucur ca TVR nu a abandonat acest festival

    PS Reportajul a fost super. Multumim mult

  3. Cum zicea şi Simona, mi-am amintit de copilărie…

  4. Nu imi spuneţi că acum mă ia dorul şi nu pot pleca în următoarea săptămână în Braşov…Nu mă pot învoi, am prea multe proiecte şi nu am când să dau o fugă..

    Simona, ce ma bucur…şi eu am stat aproape de blocul tău, langa Saturn, pe Cometei 🙂

  5. Fain articolul, fain sa mai gasesti cate un brasovean care se mandreste cu asta, fain ca am gasit informatii mai multe despre Cerb.Chiar ieri aveam o discutie in contradictoriu cu sotul meu:el sustinea ca se uita la cerb pe vremea lui Ceausescu iar eu sustineam ca a fost intrerupt, dar nu aveam informatia toata, scrisa undeva, sa pot sa-i arat si lui ca se inseala.Ma bucur ca am gasit aici amanunte. Imi place cum scrii Camelia, dar nu mai stiam nimic de tine. Ma bucur sa vad ca esti bine. Iti urez multa bafta in continuare si multe articole frumoase.

  6. Sunt curios…. Ce a scris Ovidiu?!?
    BTW… eu ajung la Festival fortat de imprejurari. Nu am fost niciodata. Sper sa fie cum ziceti voi.
    See ya!

  7. era cu g nu cu j … doar pentru cunoscatori

  8. Remember 1968-1969 „Cerbul de Aur”
    Margareta Paslaru
    1968 – Festivalul „Cerbul de Aur” prima editie
    ––––––––––––––

    Melodii in concurs:
    „Nu-ti fie teama de-un sarut” – Camelia Dascalescu text: Viorel Burlacu
    „Acesta e cantecul meu” -Charlie Chaplin text: Margareta Paslaru
    –––––––––––––––––
    Smaranda Oteanu: Au fost acordate si mentiuni: ” Din partea juriului,
    inerpretelor: Margareta Paslaru-Romania, Marion Rung-Finlanda si
    Ursula Sipinska-Polonia-mentiuni speciale.
    (Scanteia-luni 11 martie 1968)
    ––––––––––––––––––––––
    Smaranda Oteanu: Ieri a fost si ultima zi in care concurentii s-au
    intrecut pe podiumul de concert. Printre ei Margareta Paslaru s-a
    impus aducand in toata prezentarea ei o nota sobra, demna de inalta
    tinuta a acestui festival international. Alaturi de ea a fost apresiat
    si Josef Laufer, un tanar cantaret ceh plin de vivacitate.
    (Scanteia 10 martie 1968)
    –––––––––––––––––––––––––
    S.Maximilian si Tr.Catincescu: Intampinata de numerosii sai admiratori
    cu puternice aplauze, si-a facut aparitia pe scena talentata si
    populara interpreta Margareta Paslaru.Ea a prezentat in maniera de
    interpretare care-i este atat de proprie cunoscutul slagar „Nu-ti fie
    teama de-un sarut” de Camelia Dascalescu si melodia „Dragostea e
    cantecul meu” de Charlie Chaplin, al carei text a fost tradus de ea.
    (Munca-duminica 10 martie 1968)
    ––––––––––––––––––––––––
    Dintre concurentii romani, singura Margareta Paslaru aspira la unul
    dintre cele trei premii ale festivalului. Publicul a asteptat-o,
    sambata seara, cu interes si cu sperante. Dar ea n-a reusit sau n-a
    stiut sa-si lase emotiile in cabina. Si a pierdut. Cand am intalnit-o
    in holul hotelului, cu mai bine de doua ore inainte de inceperea
    spectacolului, o incerca ravasitor un trac ce amintea de debutul
    scenic. Ne-a fost teama pentru ea. Dar am discutat apoi cu Josej
    Laufer, cehoslovacul care „venise la Brasov cu un premiu in
    buzunar”-cum le placea ziaristilor sa spuna despre el-si ne-am dat
    seama ca era stapanit de o emotie cel putin tot atat de mare. Am
    inteles sa fara emotii nu se poate, ca un festival de prestigiul celui
    de la Brasov pretinde asemenea emotii.
    (Scanteia-11 martie 1968)
    –––––––––––––––––––––––-
    Cu aceeasi obiectivitate si competenta, juriul international a acordat
    si cele cinci mentiuni. Ele au revenit concurentilor Roddy Mc Neil
    (Scotia), Iordanka Hristova (Bulgaria), Marion Rung (Finlanda),
    Margareta Paslaru (Romania) si Ursula Sipinska (Polonia).
    Reprezentanta noastra, in ciuda vocii sale de mari posibilitati nu a
    reusit sa obtina mai mult.
    (Scanteia-11 martie 1968)
    ––––––––––––––––––––––-

    Margareta Paslaru, invinsa de trac, n-a mai fost Margareta Paslaru.
    (Scanteia-11 martie 1968)
    ––––––––––––––––––––
    Calin Caliman: Cuvinte de lauda merita si altii, desigur: finlandeza
    Marion Rung, Margareta Paslaru.

    Meritaii lauri ai Margaretei Paslaru nu trebuie sa ne rapeasca
    luciditatea si spiritul de discernamant: prezenta solistica romaneasca
    in festival si concurs a fost destul de palida…

    Daca solistii nostri in afara Margaretei Paslaru, si exceptand,
    partial, recitalurile sustinute de Aurelian Andreescu, Doina Badea sau
    Gica Petrescu-nu au prea stralucit…
    (Munca Nr. 6828 marti 12 III 1968)
    –––––––––––––––––––––––
    A,Sandu: Daca austrianca Marika Lichter este inca eleva in ultima
    clasa de liceu, sa nu uitam ca un talent remarcabil poate suplini
    experienta (si Margareta Paslaru, daca va amintiti, a fost o revelatie
    tot pe cand era eleva).

    Cu o precizare in plus din partea Margaretei: „Ne aflam in fata unui
    examen foarte serios si speram sa-l trecem cu note maxime”. Le uram
    din toata inima: „Succes”.
    (Informatia Bucurestiului -sambata 2 martie 1968)
    ––––––––––––––––––––––-
    Margareta Paslaru: Sunt fericita ca la primul meu concurs
    international am castigat prima distinctie in tara mea. Am dorit sa
    raspund cat mai bine simpatiei publicului care m-a incurajat in
    dificila proba. Mai am inca multe de invatat, am invatat multe din
    festival si ma obliga sa ma depasesc pe mine insami”.
    (Informatia Bucurestiului – luni 11 martie 1968)
    ––––––––––––––––––––––––––––
    Margareta Paslaru
    Sant fericita de reusita stradaniilor mele , cu atat mai mult cu cat
    socotesc ca am avut concurenti cu o tinuta artistica de valoare. Sant
    fericita mai ales ca am reusit sa castig o mentiune la primul
    concurs-festival international tinut in tara noastra.
    (17 martie-23 martie 1968)
    –––––––––––––––––––––––––––––-
    MARGARETA PASLARU
    In urma cu cativa ani, telespectatorii romani remarcau doua tinere selectionate pentru prima data sa apara pe micul ecran, intr-o emisiune de muzica usoara. Una dintre ele se numeste Margareta Paslaru si nu avea mai mult de 15 ani. Numele Margaretei a devenit cunoscut iubitorilor de muzica usoara din Romania, precum si peste hotare, cu prilejul unor turnee ale interpretei.
    De altfel, Margareta Paslaru are o experienta artistica multilaterala afirmandu-se si ca interpreta de muzica populara romaneasca sau manifestandu-se in teatru si film.
    (Program Brasov 5-10 III 1968)
    –––––––––––––––––––––––––––

    Am cautat sa-mi diversific mijloacele de expresie, considerand ca un interpret trebuie sa tinda spre complexitate. Faptul mi-a fost inca odata confirmat la recentul festival de la Brasov care ne-a pus in contact direct cu unii dintre cei mai reprezentativi soli ai muzicii usoare europene. Am constatat cu acest prilej cata pondere capata in valorificarea cantecului arta interpretarii. A fost nu numai o constatare ci si un indemn pentru o munca sustinuta in acest sens.
    (Saptamana – vineri 31 mai 1968)
    –––––––––––––––––––
    FESTIVALUL „CERBUL DE AUR” BRASOV
    RECITAL „HORS – CONCURS”1969
    (formatia: Rolf A’lbrich si prima sa compozitie „A nimanui sunt”)
    –––––––
    REPERTORIU RECITAL „HORS-CONCURS”
    Tarina de la Gaina / Folclor
    Va veni o clipa -( Paul Urmuzescu – text: Mihai Dumbrava)
    (In prima auditie)
    Doar tu imi placi -( „Si tu imi placi”) din filmul „Tunelul”
    (George Grigoriu – text: Angel Grigoriu – Romeo Iorgulescu)
    A nimanui sunt – (Muzica si text: Margareta Paslaru)
    Un baiat – (Little mann-text:Aurel Felea)
    Azi mai mult ca ieri – (Camelia Dascalescu-text: Flavia Buref)
    (in prima auditie)
    Azi vreau sa rad din nou – (C’tait le temps des fleurs-text: Margareta Paslaru)
    Nici ploaia -(la pioggia-text: Margareta Paslaru)
    Acesta e cantecul meu-(Charles Chaplin-text : Margareta Paslaru)
    Asa e viata – (Cose la vita-text: Margareta Paslaru)
    (Si prezentarea formatiei : Rolf A’lbrich) ( piesa instrumentala)
    Viva Maria – (Riszard Sielichi-text: Margareta Paslaru)
    O papusa-(La bambola-text: Flavia Buref)
    (Incheiere recital)
    ––––––––

    MARGARETA PASLARU
    *** In 1969, am participat in calitate de laureata a primei editii, fiind invitata in recital. Era o recunoastere care imi dadea acel „plus” de libertate, pe scena. Interpretand 13 melodii- de la piese de respiratie pana la slagare ritmate si folclor – am fost acompaniata de propria-mi formatie condusa de Rolf Albricht, un muzician talentat si serios. Impreuna atinsesem un alt platou.
    (Radio Romania Atualitati – Andrei Partos/2008)

    –––––––––––––––––––

    ECOURI DIN PRESA SCRISA -1969
    Costin Buzdugan – Steagul Rosu 9 Martie 1969
    Prima vedeta a serii a fost Margareta Pislaru – aceasta inimoasa cintareata, model de perseverenta si seriozitate profesionala, cea care a fost in stare sa invete – si inca mult, ne-a aratat exact la un an de atunci – din cele intamplate la prima editie a „Cerbului de Aur”. In remarcabil progres, intr-un progres care se pare ca-i va deschide meritata cariera internationala, ea s-a revansat in aceeasi sala, evoluand dezinvolta,
    ca o artista stapana pe arta ei implinita.
    Scinteia Tineretului – Marti 11 Martie 1969
    Alaturi de satisfactiile pe care nu puteau sa nu le ofere nume prestigioase
    ca Greco, Barbara, Cinquetti, am avut revelatia unei Margareta Pislaru aliniata fara nici o reticenta, fara nici un rabat, zonelor inalte ale muzicii usoare, valorii internationale. Drumul ei – de munca, de perseverenta – este un exemplu pe care il dorim urmat de toate tinerele noastre „sperante”

    –––––––––––––––––––

    Ecaterina Oproiu – (Contemporanul 1969)
    …ea a trecut peste voga altora si a ei, reinnoita de folclor, sacaita de insuccesul brasovean, revitalizata de recital, adica de maratonul acela temerar cand un ceas, doua ceasuri, interpretul ramane in mijlocul multimii neajutorat si insingurat, in acea alba insingurare a alergatorului de cursa lunga. Cu galetile in mana gafaind ambitios, ea a jucat cel mai important rol al vietii ei. Rolul de self-made-man, ar spune unii. Noi l-am numi altfel. Noi am spune ca rolul ei e de fapt un rol dublu, pentru ca pe rand sau in acelas timp ea a fost de-a lungul carierei sale si Pygmalion si statuia.”

    ––––––––––––––-

    „Romania libera”-duminica 9 martie 1969
    Concursul si Festivalul „Cerbul de aur”
    BIRUINTA MELODIEI
    In partea a doua,Margareta Paslaru a oferit un recital care-i rezerva fara nici un fel de rabat locul printre vedetele festivalului. Ea oglindeste poate cel mai bine faptul ca, alaturi de talent, si in acest domeniu nu poate lipsi staruinta. Caci, daca ne amintim de fetita de acum zece ani care, in afara de o voce grava,nu avea mare lucru si o punem langa interpreta multilaterala pe care am vazut-o ieri seara, ne dam seama cum, in acest timp,a fost urcata,treapta cu treapta si nu fara stradanii, o buna bucata din drumul spre inaltimea succesului. Si pentru ca vrem sa ne amintim,vom pomeni ca primul regizor de televiziune sare a lucrat cu ea, Valeriu Lazarov,i-a asigurat aseara un decupaj inspirat,care a daruit telespectatorilor ceva mai mult decat au putut vedea spectatorii in sala.
    (AL.C.)

    ––––––––-

    Ecouri din presa „Cerbul de aur” 1969
    C.F. (despre Cerbul de Aur): „Am urmarit mai intai recitalul
    Margaretei Paslaru. Exemplu de munca asidua, de dorinta de
    perfectionare, Margareta Paslaru, insusindu-si o remarcabila miscare
    scenica, largindu-si repertoriul; nu este numai o actrita cu mari
    posibilitati expresive, dar si o excelenta cantareata. Recitalul de
    aseara e, in acest sens, o cununa de succes.”
    („Scanteia”-duminica 9 martie 1969)

    ––––––––––––––––
    Blog: Admiratori forever…Margareta


Lasă un răspuns

