Cola interzisă homeleşilor

 Doi homeleşi de vreo 50 de ani au reuşit să mă binedispună astă-seară. S-au aciuiat de câteva zile lângă chioşcul de la care îmi cumpăr ţigări. Ea… micuţă, slabă,murdară, tuciurie, îmbrăcată cu câteva şube groase una peste alta, cu obrajii supţi de nevoi şi alcool. Tot timpul cu o sticlă în mână, învelită într-o pungă. 

…El… la fel, murdar, slab şi el de parcă-i tras prin damigeană…. De fiecare dată mi-au atras atenţia, nu ştiu de ce…Parcă se iubesc din priviri. Şi mi-au plăcut că nu cerşesc… Aseară stăteau de vorbă. Întâmplător le-am auzit discuţia:

„ El: – Sper că nu bei cola, nu?

Ea : – Nu, m-am lăsat de cola de câteva  luni..Am bere aici.

 El: – Ţi-am zis că nu îţi face bine colo, să nu te prind că mai bei.

Ea: – Ţi-am zis că nu mai beau, ştiu că nu-i bună…

El: – Aşa să faci, mă bucur să aud asta! „J

 Păcat că nu i-aţi putut vedea pe viu J…Cola părea să fie singura lor grijă, deşi dorm sub cerul liber.. .

Aşa că astă seară am să uit de alte griji, nu voi urmări nicio dezbatere politică. O să-mi închei seara uitându-mă la „Premiile GOPO”. După, poate, un film, şi …promit să nu beau cola. J

Published in: on Martie 3, 2008 at 7:50 pm  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/03/03/cola-interzisa-homelesilor/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. mi-ai furnizat o poveste teribil de amuzanta in seara asta draga Cami :)), si, da, intr-adevar BEREA e mai sanatoasa decat COLA 😀
    m-ai binedispus, wow, ce m-am amuzat, mai vreau!!!

  2. Situatia descrisa e amuzanta fara indoiala,daca ne gandim la precaritatea personajelor acestei povesti.Insa instincte de conservare avem cu totii, ma rog, majoritatea 🙂 si nu trebuie sa ne mire ca teama de moarte este aceeasi indiferent de studii, statut, sex, varsta.
    Ceea ce atrage atentia este intr-adevar afectiunea acestor oameni, grija pe care si-o poarta unul altuia, dragostea care invinge moartea.
    Este surprinzator sa constati ca telenovelele autohtone isi desfasoara scenariul , mult mai aproape de noi decat am crede.

    Corina


Lasă un răspuns

