No, Costel al nostru o câştigat!

Costel Busuioc o câştigat! …şi l-am văst plângând pe Păunescu , Trestariu şi pe Ţăndărică la televizor, la Realitatea!   🙂

Românaşul nostru a câştigat marea finală a concursului „Hijos de Babel”.  Costel a  cântat „La Traviata”  şi „Nessum Dorma”. I s-a promis că va avea un contract cu una dintre cele mai importante case de producţie din lume. Va înregistra şi va lansa primului său album şi apoi îl va sprijini în cariera muzicală.

Lăsaţi-l în Spania, oameni buni. În România orice minune ţine maximum 3 zile , poate ceva mai lungi. Dar atât! Cred că e unul din acei oameni sortiţi, după multă sărăcie, nefericire şi neajunsuri, să reuşească!

 1. Peste 2-3 zile, Costel Busuioc se întoarce în ţară să se bucure de reuşiţa lui alături de familie ( nu e ştire, e presupunere).

Vine cu avionul? O să-l copleşească toţi la aeroport? Mai ales cu promisiuni?

 2. O să i se propună să reprezinte într-un fel sau altul România ( de parcă nu ar fi făcut-o ). 

3.Doar e an electoral…Trebuie să i se facă şi o propunere politică.  Credeţi că îl va „curta” vreun partid ?

mai am şi alte variante, dar eu cam „cobesc”. aşa că mă abţin.

Published in: on Martie 12, 2008 at 11:29 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/03/12/no-costel-al-nostru-o-castigat/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Am vazut si eu. Si m-am intrebat de ce n-a plans nimeni cand Costel a cantat la ~Surprize, Surprize~ sala ~Garantat 100%~. Asa ca, bine zici: Sa-si faca omul in Spania sau in Europa studii si cariera si apoi sa vina in tara! Nu stim noi sa avem grija de talente.Dar suntem primii la impaunat si plans!


Lasă un răspuns

