Ovidiu Iuliu Moldovan a fost înmormântat

Colega mea Diana Ţicleanu a fost acolo. Acesta este si mesajul ei.

http://www.tvr.ro/articol.php?id=32745&c=61

„Aici găsiţi reportajul din ziua funeraliilor. Mi-a plâns sufletul că
n-am putut folosi secvenţe din filmele sale sau măcar scene în care
recită versuri de Eminescu. Nici vorbă să găseşti în arhivă vocea sa
rostind „Nu credeam să învăţ a muri vreodată”… Recunosc că am fost şi mai
frustrată când am văzut câte secvenţe a avut Pro TV-ul…

Diana Ţicleanu” 

Şi transmisia ei, în direct, de la ora 14.00.

http://www.tvr.ro/articol.php?id=32745

Cu toţii ni-l amintim recitând ca nimeni altul versurile lui Eminescu.„Nu credeam să-nvăţ a muri vreodată” va avea pentru totdeauna în mintea noastră inflexiunile vocii sale.Ovidiu Iuliu Moldovan a fost condus astăzi pe ultimul drum de mii de oameni.Preşedintele Traian Băsescu a conferit post-mortem Ordinul Naţional Steaua României în grad de Cavaler maestrului Ovidiu Iuliu Moldovan, „în semn de înaltă apreciere pentru întreaga sa carieră artistică, pusă în slujba scenei şi a filmului din ţara noastră”.
 
Published in: on Martie 15, 2008 at 5:53 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/03/15/ovidiu-iuliu-moldovan-a-fost-inmormantat/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. http://www.tvr.ro/articol.php?id=32745&c=61

    Aici gasiti reportajul din ziua funeraliilor. Mi-a plans sufletul ca n-am putut folosi secvente din filmele sale, sau macar scene in care recita versuri de Eminescu. Nici vorba sa gasesti in arhiva vocea sa rostind „Nu credeam sa invat a muri vreodata”… Recunosc ca am fost si mai frustrata cand am vazut cate secvente a avut Pro TV-ul…


Lasă un răspuns

