ADHD

Colega mea, Rodica Bârsan are de câteva zile o campanie la Jurnalul TVR legată de copii cu probleme medicale, sociale etc. E o campanie sensibilă, care se apropie de final. Azi, Rodicuţa mi-a spus ca un reportaj dintre toate  e „materialul ei de suflet”. Mi-a plăcut atât de tare expresia feţei sale , când mi-a mărturisit acest lucru, încât m-am gândit să postez link-ul la care puteţi revedea acel reportaj. Aşa de dragul Rodicăi, dacă nu al băieţelului care a topit-o pe colega mea.

 http://www.tvr.ro/articol.php?id=33105&c=133

Aţi văzut ultima parte a documentarului ” Război pe calea undelor”, al

regizorului Alexandru Solomon. S-a difuzat astă seară? Aţi uitat?

Vă fac o mărturisire…Am o mică pilă ( de fapt e MARE !!! întrega echipă care a lucrat la aceste proiecte ) şi am văzut trei dintr-o serie de documentare senzaţionale, care urmează să se difuzeze la TVR, începând din luna aprilie!

O să vă povestesc curând… 🙂

Published in: on Martie 20, 2008 at 9:44 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/03/20/adhd/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

