S-a dus şi Pruteanu

youtube=http://www.youtube.com/watch?v=xXtA1_kRGq0]

Click aici să vedeţi ştirea:

http://www.tvr.ro/articol.php?id=33702&c=47

Nu îmi vine să cred. Pruteanu m-a fascinat mereu. L-am remarcat de copil, pentru că fizic semăna  mult cu tata. Aşa am descoperit că era nu doar inteligent, ci spumos, cu un umor dur, dar elevat. Cred că o să ne lipsească.

 Vi-l amintiţi în dezbaterea despre „Maneaua care a speriat Opera” ?

 http://www.tvr.ro/articol.php?id=30052

I-am luat de câteva ori interviuri. Mereu era delicios. Mă fermecau întotdeauna răspunsurile sale. Ştia să fie concis şi să pună punctul pe I chiar şi într-un scurt sincron de 30 de secunde, lucru rar la oamenii inteligenţi care fac multe paranteze, pentru că ştiu multe şi vor să dovedească asta. Pruteanu era organizat în vorbire şi-n gândire. Îmi pare rău că s-a mai dus un om care a luptat atât pentru limba română, cât şi pentru cultura româneasă.

Vă mărturisesc că am început să scriu cu diacritice pe blog, pentru că l-am auzit în urmă cu doar câteva luni criticându-ne pe cei care scriam fără diacritice.

În urmă cu două zile, Mihai Constantin îmi povestea despre Pruteanu-profesorul. Absolut întâmplător…Discuţia era pe holul la ţigară.  A fost un dascăl sever, care îi ţinea pe studenţi la examenele orale chiar şi până a doua zi  dimineaţă. Mihai a fost unul dintre aceşti studenţi şi îmi povestea şi el cât a fost de fascinat de profesorul Pruteanu. 

Ce an păcătos… Au plecat atâţia oameni buni.

Dumnezeu să-l odihnească!

Published in: on Martie 27, 2008 at 9:39 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/03/27/s-a-dus-si-pruteanu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

