5 valize cu „butonul roşu” s-au aflat la Bucureşti

Bine, am decis să mă întorc. Nu la capacitate maximă, de fapt aşa nu am reuşit niciodată să mă ocup de micul meu blog, aflat în construcţie încă de când s-a născut.

 

Încep cu o ştirucă. Nu e tot ce am produs azi…Dar e un pas, nu?

http://www.tvr.ro/articol.php?id=34556&c=47

Este pentru prima oară, în istoria summiturilor NATO, când o ţară îşi asumă întreaga responsabilitate pentru securitatea reuniunii. Acest lucru l-au făcut în premieră Serviciile Secrete româneşti şi alte instituţii ale statului care au format un Comandament Naţional pentru Securitatea Summitului.

Românii au avut de păzit nu doar pe cei mai importanţi preşedinţi din lume, ci şi cinci valize cu „butonul roşu” pentru arsenalul nuclear.

Cinci deţinători ai „butonului roşu” pentru bomba atomică au fost prezenţi, simultan, pe teritoriul României: Statele Unite ale Americii, Franţa, Marea Britanie, Ucraina şi Rusia.

 

Published in: on Aprilie 7, 2008 at 7:39 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/04/07/5-valize-cu-butonul-rosu-s-au-aflat-la-bucuresti/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

