Filmele Luciei Hossu Longin

Am văzut târziu mesajul lui Vlad. Abia acum. Nu prea am timp să mă uit pe net, lucrez şi eu la două filmuleţe, dar şi la ştiri, printre picături. Ieri am făcut două reportaje, care s-au difuzat la Ştiri, iar în unul am dat câteva lămuriri. Am postat si ieri acest link, Vlad. Sper că nu îţi răspund prea târziu.  

http://www.tvr.ro/articol.php?id=34730&c=47

Acum, după justificări, încerc să vă dau şi ceva lămuriri. Dacă nu cumva aţi aflat deja din presă. Sunt şase cazuri cuprinse în şapte filme. Şi asta pentru că povestea „Culianu în ţara lui Ceauşescu” are două episoade a câte 50 de minute fiecare.

Astă seară, de la 20.45, se difuzează la TVR 1, primul film: „Băieţii Răi”. Povestea tinerilor care în 1981 au încercat să fugă din România, capturând un autobuz plin cu călători. Evident, nu au fost lăsaţi să fugă şi incidentul s-a încheiat într-o baie de sânge…Nu vă povestesc tot, cel mai bine ar fi să vă uitaţi la film. Există şi câteva mărturii ale celor care erau în autobuz!

Al doilea, „Atacul de la Berna”, apare joia viitoare, cam la aceeaşi oră. Povestea este refăcută după cartea scrisă de Stejărel. S-a reconstituit totul la Berna şi în film veţi descoperi ceva inedit. Declaraţiile celor care mai  trăiesc din grupul Beldeanu, cel care a atacat Legaţia din Berna în 1955. Mai multe aflaţi în film.

Promit să revin cu amănunte în fiecare joi.

Acum trebuie să fug.

Am treabă muultă. Şi sunt bucuroasă! Tocmai am aflat că am devenit mătuşă ( din nou ). Azi s-a născut nepoţica noastră, Casiana. Sper să fie sănătoasă şi să aibă o viaţă uşoară şi frumoasă! 

 

 

 

 

Published in: on Aprilie 10, 2008 at 3:33 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/04/10/filmele-luciei-hossu-longin/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

