Nimic interesant

 

Căldură mare…Mi-am adus rolele cu mine de când m-am mutat în Bucureşti şi îmi tot propun să îmi întreţin condiţia fizică, dând măcar o tură cu ele, seara. …Sunt ceva ani de când m-am mutat şi tot nu am reuşit să le folosesc nici măcar o singură dată…Aş fi ieşit azi, dar încă mai am de scris. Ieri am scris 10 ore aproape fără întrerupere şi tot nu am terminat…

Nu mă atrage nimic din acest început de campanie electorală. Aceiaşi oameni, aceleaşi jocuri…

Un coleg din TVR mi-a mărturisit, în timp ce stăteam la coadă la cantină, că îmi citeşte blogul. Crede că, uneori, sunt prea pătimaşă…Nu îmi dau seama, poate are dreptate…

Mi-e dor de Braşov, de aerul de munte şi de părinţii mei. Abia aştept să închei măcar primul film şi să fug acasă la părinţii mei, care îmi vor găti mâncarea şi prăjitura mea preferată. Aş vrea să dorm în patul din camera mea de acasă, cu geamul deschis…să simt cum pătrunde mirosul de brad din pădurea aflată în  apropiere.  

Pauza s-a încheiat, mă apuc din nou de scris…

Published in: on Aprilie 12, 2008 at 12:28 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/04/12/nimic-interesant/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

