Reluare documentar

 

Pentru cine nu a văzut documentarul meu, îl poate vedea în reluare în 24 aprilie, la ora 1.00, sau mai simplu intră pe site www.tvr.ro şi caută la emisiuni înregistrate. Îl găsiţi după titlul „Din culisele unui Summit”.

Aş vrea să vă mai povestesc câte ceva, dar nu prea mai am putere. Mă întorc la treabă…azi lucrez până la 22.00. Aş fi vrut să dorm, ca sunt tare, tare obosită.

 

 

Published in: on Aprilie 22, 2008 at 2:03 pm  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/04/22/reluare-documentar/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. ufff, ce bine 🙂 am ajuns prea tarziu aseara si l-am pierdut

  2. VIOREL tocmai am scris mai sus, unde, când şi cum poţi revedea documentarul.

    Camelia

  3. cu mine vorbeai? 🙂

  4. Mi-a placut foarte mult documentarul, dar mi s-a parut timpul alocat prea scurt pentru cat de multe lucruri erau de aratat. Desi stiam ca este un eveniment foarte important, nu mi-am dat seama de amploarea lui decat dupa ce am vazut ceea ce ati facut voi. Bravo, o sa mai urmaresc documentarele tale 🙂


Lasă un răspuns

