Înscrieri la Bursele Europene JTI

  

Fundaţia Freedom House şi JTI România lansează cea de-a doua ediţie a programului Bursele Europene JTI, care oferă jurnaliştilor posibilitatea de a înţelege cum funcţionează instituţiile europene şi cum este abordată problematica europeană de media occidentală.

            Programul include un training cu profesionişti ai relaţiilor europene, o călătorie de studii, timp de o săptămână, la Bruxelles, pe durata căreia vor avea loc întâlniri cu oficialităţi ale instituţiilor Uniunii Europene şi stagii de pregătire profesională, timp de trei săptămâni, în cadrul unor prestigioase organizaţii de presă europene.

          

La Bursele Europene JTI se pot înscrie jurnalişti din televiziune, presă scrisă şi radio specializaţi în domeniile economic, politic şi social, care îndeplinesc următoarele condiţii: vârsta maximă de 35 de ani, experienţă profesională de minimum trei ani, cunoaşterea obligatorie a limbii engleze. Cunoaşterea limbii franceze constituind un avantaj.

 

Dosarul de înscriere va conţine CV, un formular de înscriere (disponibil pe site-ul Freedom House), o fotografie tip paşaport, portofoliu cu două materiale de presă relevante pentru domeniile anunţate şi două scrisori de recomandare.


            Data limită de depunere a dosarelor de înscriere este 16 iunie 2008.

 

Toate înscrierile vor avea menţiunea „Pentru Bursele Europene JTI”. Preselecţia candidaţilor va fi făcută pe baza dosarului de înscriere, iar selecţia pe baza unui interviu.

Pentru depunerea dosarelor şi obţinerea de informaţii suplimentare, puteţi contacta Fundaţia Freedom House, la adresa: B-dul Ferdinand 125, et. 1, ap. 2, sector 2, Bucureşti, la telefon: 021-253.28.38, 0722-205.549, 0740-089.253, fax: 021-253.00.63 sau pe e-mail: freedomhouse@freedomhouse.ro. Persoană de contact: Mihai Poliţeanu, coordonator program – mihai@freedomhouse.ro. 

 

La prima ediţie a Burselor Europene JTI am câştigat şi eu un stagiu de pregătire profesională la BBC  Bruxelles.  Au mai existat două castigatoare: Ana  Jităriţa (Evenimentul Zilei) – care a beneficiat de pregătire în cadrul European Voice şi Alina Oana Mihaescu (The Money Channel) – pregatire in cadrul Radio France International.

Ştiu că v-am tot promis , dar într-o bună zi în care voi avea timp, vă voi povesti cum a fost. Pe scurt. ..Super experienţă! 

Baftă multă celor care se vor înscrie! 🙂

 

 

 

 

 

Published in: on Mai 22, 2008 at 9:06 am  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/05/22/inscrieri-la-bursele-europene-jti/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. „Aduc multumirile mele tuturor celor care mi-au
    trimis e-mail-uri in anul ce s-a terminat…
    Tin neaparat sa multumesc si aceluia care mi-a
    trimis unul despre rahatul de soarece amestecat in
    lipiciul plicurilor, pentru ca acum folosesc un
    prosop umed la fiecare plic ce trebuie lipit.
    Deasemenea, acum frec cu peria partea superioara a
    fiecarei conserve pe care o deschid, din acelasi motiv.
    Nu mai am deloc economii deoarece le-am donat toate
    unei fete bolnave, care este pe patul de moarte intr-un
    spital pentru a 1.387.258 oara.
    Nu mai am de fapt niciun ban, dar situatia se va
    schimba odata ce voi primi fondul de 15.000 $ pe
    care Bill Gates/Microsoft si AOL mi-l vor trimite
    pentru ca am participat la programul lor special de
    e-mail-uri…
    Sau de la functionarul superior al bancii din
    Nigeria care vrea sa imparta cu mine 7 milioane $
    pretinzand ca sunt o ruda indepartata a unui client
    decedat fara testament.
    Nu- mi mai fac nicio problema legata de sufletul meu
    pentru ca am 363.214 ingeri pazitori care vegheaza
    asupra mea si Sfanta Maica Tereza imi indeplineste
    orice dorinta.
    Nu mai folosesc deodorantele cauzatoare de cancer,
    chiar daca miros ca un bivol intr-o zi foerbinte de vara.
    Va multumesc,

    Am invatat ca rugaciunile mele vor primi raspuns
    daca dau mai departe e-mail-ul catre sapte dintre
    prietenii mei si sa-mi pun o dorinta in cinci
    minute.
    Datorita grijii ce mi-o purtati nu mai beau
    Coca-Cola deoarece dizolva depunerile din toaleta.
    Nu mai cumpar benzina fara sa am un prieten care
    sa-mi pazeasca masina, astfel incat un criminal in
    serie nu se poate urca pe banca din spate in timp ce
    eu alimentez.
    Nu mai ma duc la targuieli in marile magazine
    deoarece cineva ma va paraliza cu un after shave de
    proba si ma va jefui.
    Nu mai raspund la telefon deoarece cineva ma va pune
    sa formez un numar pentru care voi primii o nota de
    plata pentru convorbiri cu Jamaica , Uganda ,
    Singapore si Uzbekistan .
    Multumita voua, nu mai pot folosi toaleta altuia
    decat a mea deoarece un mare paianjen maro African
    sta ascuns sub colac gata sa ma omoare instantaneu
    cu muscatura lui plasata pe fundul meu.
    Si multumita importantelor voastre sfaturi…
    Nici nu mai pot ridica bancnota de 50 pe care am
    gasit-o in parcare pentru ca probabil a fost plasata
    acolo de un maniac sexual care asteapta sub masina
    sa ma traga de picioare.
    .Daca nu trimiti acest e-mail la cel putin 144.000
    de persoane in urmatoarele 70 de minute, un porumbel
    urias suferind de diaree va ateriza pe capul tau la
    17.00 in dupa amiaza urmatoare, iar mustele de la 12
    camile iti vor infecta spatele si va duce la
    cresterea unei cocoase paroase.

    Apropo…
    .un cercetator sud-american, dupa studii
    indelungate, a descoperit ca oamenii cu un coeficient
    de inteligenta redus si cu activitati sexuale aleatorii, citesc e-mail-urile cu mana pe mouse.

    Nu te obosi s-o ridici acum…
    E prea tarziu !”

    GENIAL !!!

    MA BUCUR CA S-A GANDIT CINEVA SA FACA O ASEMENEA SINTEZA A MEDIOCRITATII CE NE INCONJOARA !

    SUBSCRIU SI SPER SA NE AUDA TOTI CE SE INDELETNICESC CU ASEMENEA ACTIVITATI INTERNAUTE !!!


Lasă un răspuns

