Întoarcerea Regelui

 

Reportajul l-am filmat mare parte luni, la Sinaia, şi azi dimineaţă interviurile. Ştiu că ştirea a fost şi în presa scrisă de azi, eu vă recomand reportajul pentru că este ca o mică evadare din nebunia electorală şi cea din Capitală. Sau ca o plimbare virtuală prin Castelul Peleş.

Aici link-ul cu reportajul

http://www.tvr.ro/articol.php?id=38992&c=720

Regele Mihai se întoarce la Peleş

Castelul Peleş va găzdui peste două zile o ceremonie cum România n-a mai văzut de 60 de ani. Familia regală sărbătoreşte astfel întoarcerea oficială a Majestăţii Sale Regele Mihai I, ca proprietar de drept al Domeniului Regal Sinaia.Regele Mihai va reveni acasă, la Sinaia, după 60 de ani. El va prelua castelul Peleş şi Pelişor. Printr-o ceremonie regală care va avea loc aici.

Castelul Pelişor va deveni reşedinţa regală şi va mai putea fi vizitat încă un an şi jumătate, iar Castelul Peleş pentru totdeauna.

Mâine seară, la Jurnalul de la ora 19.00, vom difuza un alt reportaj cu istoria Castelui şi, implicit, părţile care îl leagă pe Regele Mihai de Peles. Poate reuşiţi să vedeţi.

Pentru cei care vor participa joi la ceremonie, vă recomand să vă îmbrăcaţi mai gros. Eu am fost luni şi am îngheţat, în câteva minute temperatura a scăzut în Sina la 12 grade. Muzeografii spuneau pasivi: „S-ar putea să ningă ” . Am plecat din Bucureşti în sandale. Noroc că înainte să ies din casă mi-am zis că nu ma costă nimic să iau şi pantofii la purtător. 🙂

 

Published in: on Iunie 3, 2008 at 8:11 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/06/03/intoarcerea-regelui/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

