Monden

Nu mă dau în vânt după ştirile mondene! Dar nici nu sunt snoabă să spun că nu citesc, uneori, câteva dintre ele. Nu îmi amntesc însă cum a rămas cu Elena Băsescu şi Andrei Hrebenciuc. Nu am mai citit demult. Ultimele ştiri despre ei erau destul de contradictorii. Ziarele scriau ba că sunt împreună, ba că s-au despărţit, ba că Băsescu e împotriva relaţiei lor şi că nu ii va lpsa niciodată să se afişe împreună etc.

Aseară, am mâncat la Restaurantul Mc Moni‘s. În restaurant era o nuntă, la care era invitată şi Elena Băsescu. Fata era însoţită de Andrei Hrebenciuc şi pe terasa restaurantului s-a întreţinut vreme de mai bine de o oră cu toată familia Hrebenciuc. Am remarcat că Elena şi Andrei formează un cuplu frumos. Nu mi-a placut la Elena că era machiată strident… Dar, poate sunt eu de modă veche! 🙂

Oricum, cred că şi Viorel Hrebenciuc e convins că Andrei, fiul lui şi fiica lui Băsescu formează un cuplu frumos, pentru că  se uita tare admirativ la fiica lui Basescu. Îi savura vorbele cu mândrie, de parcă el ar fi fost tatăl fetei. Aşadar, uite…cum e cu presa de scandal. Ziarele scriau că Hrebenciuc şi Băsescu sunt duşmani de moarte şi că Băse se opune acestei relaţii… Prostii! Niciunul dintre ei nu părea stânjenit sau să se ascundă.

 

Published in: on Iunie 8, 2008 at 11:16 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/06/08/monden/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

