Italia – ROMÂNIA 1-1!

 

Intră aici să afli totul despre meciul Italia -România 1-1

http://www.tvr.ro/articol.php?id=39865&c=137

Suntem egalii italienilor, ai francezilor ! Greu meci! Mi-a plăcut însă, mai ales că eu nu sunt microbistă şi chiar şi aşa m-a ţinut în tensiune. Se zguduiau blocurile şi al meu şi cele din jur, românii au trăit meciul din plin . Mi-a plăcut galeria, mi-a plăcut faptul că fotbaliştii noştri păreau să ştie mai bine imnul naţional decât cei italieni. S-a văzut că ai noştri au cântat toţi. Cred că şi românii au fost atât de tensionaţi nu doar pentru că naţionala a jucat împotriva campioanei mondiale, ci şi pentru că au vrut să le dea o lecţie italienilor care în ultima vreme şi-au arătat şi feţele rasiste faţă de români…

Ok…Şi iată, azi am vorbit cu Principesa Elena, cea de-a doua fiică a Regelui Mihai…Doar câteva secunde din interviul pe care îl vom difuza cu altă ocazie :

http://www.tvr.ro/articol.php?id=39866&c=131

Published in: on Iunie 13, 2008 at 6:12 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/06/13/italia-romania-1-1/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

