„Migratorii”

Un documentar distruge miturile despre românii „căpşunari”

Pentru două luni, a fost reporter în 4 ţări. A realizat un film documentar despre cele 4 milioane de români care au migrat în Italia, Spania, Marea Britanie şi Germania. Adina Vălean, europarlamentar, îşi doreşte ca filmul ei să traga un semnal de alarmă asupra încălcării drepturilor românilor în ţările care i-au primit să muncească.

 

http://www.tvr.ro/articol.php?id=40470&c=49

 

Am văzut filmul. Mi-a plăcut scenariul, mi-a plăcut şi cum a fost filmat. M-am bucurat să-l descopăr pe Daniel Neamu, fostul meu coleg de la Evenimentul Zilei,  pe genericul de final al documentarului. Nu mai ştiam nimic de el, nu ştiam ce face şi iata…am aflat. 🙂

Published in: on Iunie 23, 2008 at 3:21 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/06/23/migratorii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

