Nu am fost leneşă

…Ci am fost în vacanţă, în cea mai sfântă ţară. Israelul m-a cucerit, e o ţară în care îmi doresc să mă întorc oricând. O să mai povestim despre asta.

O să revin încet, încet …că doar sunt ardeleancă ! 🙂 Nu vreau să mă dezic… 🙂 Şi oricum e târziu şi am o groază de proiecte la care trebuie să lucrez, acum că am revenit.

Înainte să plec am difuzat o ştire la Jurnalul TVR, legată de Casa Neniţescu. A fost a patra din ultimul an şi jumătate de când , la Jurnalul TVR 1, am început campania ” Case care plâng”. Este dedicată caselor  cu valoare istorică şi arhitecturală din Bucureşti, ameninţate să fie demolate de proprietarii care sunt mai interesaţi de terenurile de sub acestea…  În sfârşit, am anunţat o veste bună şi aşteptam un semn de la arhitecţii  Asociaţiei ” Salvaţi Bucureştiul”! Însă nu a venit. Aşa că refac puţin povestea reportajului, poate nu au auzit.. Ştirea era că am obţinut promisiunea de la Ministerul Culturii că imobilul va fi clasat ( ca obiectiv de patrimoniu) , aşa că există şanse să fie salvat. Nu mai găsesc reportajul pe site Tvr… însă ideea e că acum avem nevoie de ajutorul arhitecţilor acrediţati să întocmească dosarul de clasare . Cei de la Direcţia de Patrimoniu Bucureşti susţin că nu au prevăzut în buget fonduri pentru aşa ceva… Cu cât reacţionăm mai repede e cu atât mai bine! În timp ce se lucrează la dosarul de clasare,  patronul companiei spaniole de construcţii de imobile, noul proprietar al Casei Neniţescu,  nu va putea obţine nicio autorizaţie pentru a demola casa şi nu va putea, cel puţin legal, să construiască acolo mai ştiu eu ce clădire din sticlă.

Aşa că dacă citiţi acest apel al meu, mă refer la arhitecţii specializaţi în acest sens, la cei din Asociaţia ” Salvaţi Bucureştiul” şi la alţii care ne pot da o mână de ajutor, să intervină. Îmi pot scrie la adresa:

camelia.csiki@tvr.ro

O să vă postez mâine textul ştirii difuzate de TVR.

Pentru seara aceasta vă recomand două materiale ale prietenei şi colegei mele Alina  Grigore… Azi a fost tare productivă ! 🙂

http://www.tvr.ro/articol.php?id=41790&c=131

http://www.tvr.ro/articol.php?id=41812&c=60

Published in: on Iulie 8, 2008 at 10:32 pm  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/07/08/nu-am-fost-lenesa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. cred ca acesta este linkul stirii cu reactia Ministerului Culturii asupra casei Nenitescu

    http://www.tvr.ro/articol.php?id=41014&c=99

  2. Mulţumesc, Cătălin!


Lasă un răspuns

