Nu mă mai despart de tine…

http://www.tvr.ro/articol.php?id=36748&c=3248

În a III-a ediţie a Festivalului Internaţional Cerbul de Aur Doina Spătaru a obţinut „Menţiunea specială a juriului”.

Doina Spătaru a interpretat în concurs „Nu mă mai despart de tine”, compozitor Aurel Giroveanu şi „Poarta sărutului”, compozitor Alexandru Mandy.

Înregistrarea este din Spectacolul de Gală a Laureaţilor din 8 martie 1970, desfăşurat pe scena Teatrului Dramatic din Braşov.

Este doar o pauză muzicală. Nu îmi amintesc deloc de melodia aceasta, dar cred că e normal…Nici nu mă născusem la vremea respectivă, mai mult decât atât nu eram nici „în proiect” 🙂

Pe când melodia Angelei Similea îmi este cunoscută.

Nu în interpretarea ei, ci a tătălui meu. 🙂

http://www.tvr.ro/articol.php?id=31982&c=3248

Îmi amintesc că el o fredona prin casă, uneori, când eu eram foarte mică…Mi-e dor de acele vremuri 🙂

 

 

Published in: on Iulie 25, 2008 at 7:11 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/07/25/nu-ma-mai-despart-de-tine/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

