Caiac şi „Cerbul de Aur „

Da, după postarea despre „Înmormântarea lui Caiac” am stat pur şi simplu şi am privit…E un fenomen! Zilnic între o mie şi cel puţin 350 de persoane au căutat informaţii despre acest subiect. În total peste 3.000 în ultimele patru zile. Nicio altă postare de pe acest blog nu s-a bucurat de atâta succes într-un timp aşa de scurt…Cred că am subestimat subiectul…Mai are un pic şi bate şi recordul unuia dintre cele mai vizionate reportaje de-ale mele, cel despre casa lui Ceauşescu, care pe site-ul TVR a înregistrat 11.437 de vizualizări, dar în câteva luni!

Bine, a fost difuzat şi la tv şi postat şi pe youtube şi acolo s-au mai uitat sute de câteva mii, dar tot aşa, nu în patru zile ! Au fost şi vreo 18 persoane care au comentat înmormântarea lui Caiac! Foarte bine, dar îmi spun, dacă acest subiect a provocat atâtea agitaţie, pe bune că ne merităm ţara în care trăim!

Mâine începe „Cerbul de Aur”. Se împlinesc 40 de ani de prima ediţie, care nu a avut loc în Piaţa Sfatului, ci la Teatrul Sică Alexandrescu din Braşov. M-aş fi dus să filmez câteva reportaje, pe scena aceea de la teatru, să refac atmosfera de acum 40 de ani si de la cele mai bune ediţii ale festivalului, folosindu-mă şi de imagini sepia …aş fi făcut un remember al celor mai tari vedete care au trecut pe acolo, cât de modeste au fost cele străine şi cât de fiţoase cele mai multe dintre vedetele româneşti, aş fi putut să realizez alte câteva reportaje dinamice, interesante, mai ales pentru că sunt braşoveancă şi din 1995, an de an, inclusiv în 2003, m-am aflat la festival şi am scris despre ceea ce se întâmplă acolo, am realizat câteva interviuri faine -dar „m-am mai lăudat”, am mai povestit despre asta.

Însă nu m-am acreditat şi acum îmi pare rău. M-am gândit că nu pot să mă duc la Braşov, pentru că abia venită din concediu va trebui să lucrez în Bucureşti, să îmi termin treaba.

… Mi-aş fi întâlnit foştii colegi, mi-e tare dor de ei… Pentru că nu vă pot posta reportaje din oraşul meu de suflet unde va începe, mâine seară, Cerbul de Aur, vă recomand pe perioada festivalului să citiţi site-ul ziarului la care am lucrat:

www.monitorulexpres.ro

Sigur, găsiţi aici informaţiile de care aveţi nevoie . Vă asigur că foştii mei colegi de la Braşov se agită să afle cele mai tari si exclusive ştiruţe de la festival! 🙂

Published in: on Septembrie 2, 2008 at 8:31 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/09/02/caiac-si-cerbul-de-aur/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

