Bilă albă pentru Justiţie!

„Mama tripleţilor a câştigat procesul cu statul privind indemnizaţia lunară pentru copiii săi, după ce Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a decis că indemnizaţia lunară se raportează la numărul de copii născuţi şi nu la numărul de naşteri ”

– Ştirea provine de la NewsIn şi reprezintă singura bilă albă pe care am dat-o vreodată justiţiei române.

Mi-ar plăcea să fie modificată şi indemnizaţia pentru copii, pe care o consider discriminatorie. Îi încurajează  mai mult pe rromi să aducă pe lume copii, pentru a avea un venit.

PD-ul ( respectiv PD-L) a tăiat indemnizaţia de 85% din salariu, parcă prin 2005 sau 2006 când ministrul Muncii era Gheorghe Barbu.  Aşa că atenţie la minciunile lor!

Sinceră să fiu, ca viitoare mămică, mă sperie să trec de la un salariu decent la o indemnizaţie de 6 milioane de lei.

Nici nu mă pot gândi la săracuţele mame singure cum se descurcă ele cu aceşti bănuţi!

Published in: on Octombrie 9, 2008 at 12:34 pm  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/10/09/bila-alba-pentru-justitie/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. saracutel mame ,dar tigancile care stau acasa si toarna intruna puradei ca sa traiasca din banii statului din banii nostrii ai tututror ce mai zici?!

  2. Exact asta am zis! Doar ele sunt încurajate sa facă plozi. Eu nu am nimic cu tiganii, ba chiar am fost in tinereţe, învatatoare la doua clase în care majoritari erau ţigani, în doua sate de lângă Braşov. Copiii sunt altfel, dacă îi educi…
    Dar spun că această lege le încurajează doar pe ţigăncuşe să nască!


Lasă un răspuns

