Recuperatorii din Spania, pe urmele românilor

Foarte mulţi români care au emigrant în Spania sunt căutaţi de bănci sau de firmele de recuperare. Este vorba de cei care au cumparat acolo proprietăţi, dar din cauza crizei financiare şi a somajului nu şi-au mai plătit ratele.

Ei au fost daţi dispăruţi, pentru că au părăsit Spania fără să anunţe autorităţile.

http://www.tvr.ro/articol.php?id=50679&c=47

Nici măcar în Spania, apartamentele nu mai au căutare. Prea puţini dintre românii care şi-au cumpărat case în ţara în care au emigrat au mai reuşit să le vândă, după apariţia crizei financiare.

Mulţi au rămas şi fără locurile de muncă.

Published in: on Noiembrie 10, 2008 at 7:55 am  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2008/11/10/recuperatorii-din-spania-pe-urmele-romanilor/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Camelia draga, in primul rand scuze de intarzierea mea cu felicitarile! Rogu-te sa nu te indoiesti ca te-am uitat sau mi-a scapat din vedere vestea cea mare. Doar ca am trecut in fuga pe aici si mi-am tot , zis ca aman scrisul pentru atunci cand voi avea ragaz. In ultima saptamana n-am prea avut timp de net, asa, in tihna, cum imi place. Citeam blogurile preferate noaptea, iar la tine ma bucuram ca pot gasi reportajelele ce-mi scapa la jurnal. Gata, acum voi intra in normal!
    La multi ani! si tie pentru blogul tau. Dar cea mai tare veste si cel mai mare eveniment din viata ta merita o simfonie de artificii pe cerul fericirii voastre! Sa va traiascaaaaaaaaaaa!

  2. Sa te audă Dumnezeu, Simona! Îţi mulţumim foarte mult! pup tare.


Lasă un răspuns

