„1989, poarta către Libertate?”

Fiind un blog de jurnalist, m-am gândit ca de azi să mai postez câte ceva dintre comunicatele mai interesante pe care le primesc…

Bloguleţul meu s-a născut în noiembrie 2007, pe când eram la o bursă la BBC, şi s-a dorit a fi mai mult un site de promovare. Ca să nu fiu nevoită să-l închid , având în vedere că nu voi mai posta o vreme reportajele mele, ci doar comentariile mele, voi încerca să îmi menţin „cititorii fideli” postând totodată tot ce îmi trece prin cap că ar avea legătură cu meseria mea şi , probabil, articole mai vechi, de pe când lucram în presa scrisă.

… Acest lucru se datorează faptului că mi-a fost dat „să mă confrunt ” cu cel mai frumos şi important „proiect ” din viaţa mea. Şi ca să-l finalizez cu bine , de azi am intrat în cel mai lung concediu pe care l-am avut vreodată: cel în care  aşteptăm să vină pe lume bebeluşul nostru 🙂 şi în care vom descoperi ce înseamnă să fim părinţi.

Va fi o perioadă în care voi încerca să mă păstrez optimistă şi mai puţin critică … 🙂

Aşadar azi doar un anunţ pentru copiii talentaţi: 🙂

Elevii români sunt provocaţi de Institutul de Investigare a Crimelor Comunismului să-şi pună la încercare imaginaţia într-un concurs naţional de eseuri şi artă grafică. Lucrările lor pot vorbi despre  importanţa zilelor de Decembrie 1989 în România, despre modul în care părinţii şi bunicii noştri au luptat pentru a obţine libertatea . Cei care participă la concurs pot răspunde, folosindu-se de talentul şi imaginaţia lor, la întrebări simple: „Ce s-a câştigat atunci? „, ” S-a pierdut ceva? ” „Care a fost preţul acestei libertăţi? ” , „Cum vedeţi libertatea în viaţa voastră de zi cu zi?”

Scopul acestui concurs este acela de a creşte interesul copiilor şi tinerilor pentru istoria recentă a României şi pentru a face cunoscută istoria comunismului în rândul tinerilor.

Conform comunicatului IICCR, cele mai bune eseuri şi desene din concurs vor fi premiate. Valoarea totală a premiilor este de aproximativ 2000 de EUR. Eseurile câştigătoare vor fi publicate într-un volum,iar planşele premiate vor fi expuse de IICCR într-o mini-expoziţie.

Destinat elevilor din clasele V-XII şi organizat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, concursul a început de trei zile şi se va încheia pe 1 mai 2009.

Published in: on Februarie 23, 2009 at 11:45 am  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2009/02/23/%e2%80%9e1989-poarta-catre-libertate%e2%80%9d/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. Ar fi fost bine sa fie si o pa\oarte spre civilizatia noastra!

  2. Elevii de astăzi n-au amintiri directe legate de evenimentele din decembrie 1989… în manualul de istorie văd o poză cu Esca şi la ştiri că tov. Iliescu e un bătrânel cumsecade…
    Optimism? Nu ştiu ce să zic…

  3. am mai participat la un conc din asta de icc dar am luat mentiune…voi participa si de data asta si sper ca voi castiga!de cum am citit despre revolutie lacrimile mi s-au scurs pe obraji…1104 morti…3352 raniti..waw…:( si cand te gandeai ca vreau sa ma fac criminalist…:))


Lasă un răspuns

