Curs de jurnalism TV

Distraţi-vă  cu primul curs de jurnalism de televiziune:

Acesta este un filmuleţ, se pare opera amicului meu Mihai Ursu, care după zece ani vechime în televiziune ne-a pregătit primul curs video de jurnalism, în viziunea sa.

Filmuleţul se doreşte a fi un pamflet, însă real în mare parte ar mai fi putut conţine şi alte realităţi, uitate de Mihai…poate vor intra în episodul doi. 🙂

Published in: on Februarie 25, 2009 at 10:16 am  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2009/02/25/624/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. Am sa va transmit ceva foarte interesant.Asa cum v-ati implicat in cazul Lucicai Bunghez ,puteti sa va implicati si in cazul fetelor siameze ale preotului Florin si Claudia Dogaru.In cazul in care aceste fetite nu au fost separate sa stiti ca exista in America un doctor de culoare care face cu succes astfel de operatii.Acest medic se numeste BEN CARSON si din cate stiu face parte din comunitatea adventista .Puteti afla date despre activitatea acestui medic pe internet.Va multumesc si va doresc mult succes.Mariana

  2. Doamna Mariana,

    Cu mare drag m-as implica in campanie, dar nu pot. Imi pare rau de aceste fetite, dar este pentru prima oara cand refuz pe orice si orice proiect, care nu are legatura cu viata mea personala. Sunt insarcinata in luna a opta si imi astept bebelusul, sa vina pe lume. Am lucrat până de curând, dar m-am retras de câteva zile.
    M-am ocupat de mai multe alte campanii sociale, nu a fost numai Lucica Bunghez, insa acum chiar trebuie sa ma ocup de familia mea, cel putin in perioada apropiata. Sper ca intelegeti si apelati la alte persoane calificate.
    Cu parere de rau,
    Camelia

  3. Mai degrabă realitate pură, decât pamflet:p


Lasă un răspuns

