Teatru pentru gravide

Mâine seară voi merge la un teatru mai puţin obişnuit. În casa unui scriitor, câţiva studenţi la Actorie au pus în scenă piesa „Ursitoarele”. Spectatoare vom fi numai  femei însărcinate. Nu vom plăti bilet de intare, dar în schimb trebuie să donăm un obiect pe care l-am pune pe tavă, la tăierea moţului bebeşului nostru. 🙂 Iniţiativa mi se pare tare drăguţă, o să vă povestesc mai multe după…

De azi, colegii  mei,  Ruxandra Gheorghe şi Mihai Florea, s-au întors cu campania „Un muzeu pentru tine”, care se va fi difuza şi în acest week-end la Jurnalul TVR, de la ora 19.00. Astăzi a fost povestea Muzeului Storck. O puteţi vedea aici:

http://www.tvr.ro/articol.php?id=58498&c=131

Mâine şi poimâine alte două muzee…

Şi pentru că Florin Chilian, unul dintre artiştii mei preferanţi, a câştigat procesul cu  Ministerul Culturii, propun să încheiem această seară de vineri cu melodia lui : „Zece”.

Întotdeauna când ascult melodia aceasta mă gândesc la un bun prieten…

Published in: on Februarie 27, 2009 at 7:32 pm  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2009/02/27/teatru-pentru-gravide/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. Cand vine bebelul, Camelia?

  2. Pai, ar trebui sa nasc la inceputul lui aprilie, daca nu se grabeste bebele …mai sunt vreo 3-4 saptamani.

    Uite, nu ti-am zis „La multi ani”, pentru baietelul tau nascut pe 29 februarie! Am uitat… iti spun acum. Sa iti traiasca si sa te bucuri de el toata viata.

    pup

  3. Sa ai o nastere usoara si sa te bucuri la maximum de starea de maternitate 🙂

    • mulţumesc mult. sunt deja foarte aproape de naştere şi o aştept cu nerăbdare. 🙂


Lasă un răspuns

