La mulţi ani!

M-am întors la bloguţul meu, sărăcuţul. L-am neglijat un an. Atât am lipsit…şi ce an plin! 

M-am întors mămică…Mămica unui băieţel superb care ieri a împlinit 11 luni. Toma, căci despre el vorbim, a  început de două săptamâni să meargă singur-singurel. E tare haios, încă îşi ţine mănuţele ridicate pentru echilibru, dar chiar şi aşa se încăpăţânează să alerge …dându-ne emoţii că va cădea aproape de fiecare dată. 

Azi, când abia pot spune că înţeleg semnificaţia cuvântului “Mamă”, când îl aud deseori rostit de micuţul meu, pot spune din toată inima că o femeie nu este cu adevarat împlinită dacă nu este şi mamă. Aşadar să trăiţi mămicilor ! 

La mulţi ani!

Published in: on Martie 8, 2010 at 2:58 pm  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2010/03/08/la-multi-ani-4/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. La multi ani, mamico!

  2. […] La multi ani! « Camelia Csiki – Jurnal de jurnalist […]

  3. Multumesc…alte nouatati?

    Va pup…


Lasă un răspuns

