Despre …nimic în mod special :)

ușor, ușor mă pregătesc de întoarcere la serviciu…mai am mai puțin de o lună…

un coleg mă întreba zilele trecute dacă o să fac tot reportaje despre Regina Maria :))))… ( pentru cei care nu știu, asta a fost așa o mică înțepătură a colegului meu, că doar am făcut și alte reportaje.

Dar, da! Recunosc că mă fascinează Regina Maria!
Câte se mai pot spune despre ea…:))))

Și ca să rămân tot în lumea mea, fără să mă las atinsă ( încă ) de evenimente zilnice, politichie, arestări și eliberări spectaculoase, mi-am reamintit că am găsit câteva reportaje de-ale mele pe youtube.

Iată o parte dintre ele, acestea sunt din 2007:
Haideți, să ne relaxăm…Sunt povești. Luați și popcorn!

Published in: on Septembrie 18, 2010 at 9:59 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2010/09/18/despre-nimic-in-mod-special/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

