Pentru prietena mea, Carmen Bălescu…

 

În urmă cu mulți ani auzisem că există o femeie pe care o cheama Libertatea, născută în închisorile comuniste, care are o poveste tulburătoare. Mi-am dorit să o găsesc, să scriu povestea ei, pe atunci încă lucram în presa scrisă. Ani la rând am întrebat în dreapta și în stânga…nimic. Nimeni nu putea să mă ajute să dau de ea…

După câțiva ani,  am chemat-o la un eveniment important din viața mea pe prietena mea, Carmen Bălescu. Ea s-a mutat cu mult înaintea mea în București, am ținut legătura, dar ne vorbeam și ne întâlneam destul de rar așa că nu discutam despre proiecte jurnalistice…De data asta din vorbă în vorbă, Carmen mi-a spus că pe soacra ei o cheamă Libertatea! Nu mi-a venit să cred ce mică e lumea! Mi s-a părut senzațional!  Așa am reușit să o găsesc pe Libertatea!

Mai apoi am aflat că pe mama femeii pe care o căutam eu o filmase , prin anii 90, d-na Lucia Hossu Longin.   Iată ce poveste a ieșit…

Cu drag…pentru tine Carmen… 🙂

Published in: on Septembrie 21, 2010 at 9:07 pm  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2010/09/21/pentru-prietena-mea-carmen-balescu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. Emotionant! Ar trebui sa pretuim mai mult LIBERTATEA. Sa mai faci reportaje ca acesta, desi personajele devin, cu trecerea anilor, mai greu de gasit…

  2. Multumesc mult de tot Cami!

  3. Mulţumesc, Silvia…promit! Ştiu că şi tu ai harul ăsta!

  4. Cu drag, Carmen!

  5. Uneori, lucrurile se intampla cand ne asteptam cel mai putin, cand ne pierdem orice speranta aproape de a cauta acel lucru. Pentru ca exista un timp pentru toate, pentru ca Dumnezeu daca nu face lucrurile sa se intample cu un scop, este pentru ca nu trebuia sa se intample la acel moment, dar asta nu inseamna ca nu se va intampla. E frumoasa povestirea ta!


Lasă un răspuns

