Anunţ important pentru mămici

Ei bine, astăzi vin cu o noutate! Un anunţ important pentru mămicile din România.

M-am gândit că au şi ele nevoie de o emisiune a lor. Ideea mi-a venit după ce s-a născut fiul meu. Căutam informaţii despre creşterea şi îngrijirea copiilor peste tot. Şi atunci m-am gândit că ar fi fost interesant să existe o emisiune care să vină în ajutorul nostru. Care să ne ofere informaţii, fără să mai fim nevoite să stăm noaptea sau în orele în care dorm bebeluşii, să le căutăm pe internet, prin reviste sau cărţi de specialitate.
Mă gândeam că ar fi fost frumos să-mi ţin în braţe copilul şi să îl alăptez în timp ce mi se oferă „pe tavă” , gratis, informaţiile de care am nevoie. Am reuşit să pun în practică acest vis. Nu a fost uşor…dar important este că am reuşit! Emisiunea va intra în noua grilă a TVR1. Se va difuza în fiecare sâmbătă dimineaţă, la ora 9.00.

Prima ediţie e sâmbăta viitoare, la ora 9.00 dimineaţa. „Bebe Magia” se adresează proaspeţilor părinţi, mamelor şi taţilor în devenire, mămicilor mult prea ocupate pentru a-şi găsi timp să caute informaţiile de care au nevoie în îngrijirea nou-născutului, mămicilor cu mai mulţi copii de vârste diferite, bunicilor, bonelor sau altor persoane care se ocupă de îngrijirea copiilor între 0 şi 6 ani.

Săptămâna asta vă povestesc mai multe…
Mămici reţineţi: 16 octombrie 2010, ora 9.00, pe TVR1. Este emisiunea voastră!

Published in: on Octombrie 9, 2010 at 11:23 am  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2010/10/09/anunt-important-pentru-mamici/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. Felicitari pentru aceasta initiativa! Si eu ma includ intre cele care au alergat spre carti si reviste pentru initierea in tainele mamiceniei, pana am inceput sa simt, sa reactionez simpatetic punandu-ma in pielea fiului meu, acum de 4 anisori. Am nascut la 32 de ani un baietel dulce dar foarte nazdravan si cred ca prima reprezentare pe care ar fi bine sa si-o improprieze bine parintii este aceea a inocentei copilului. Anume, in sensul ca tot ceea ce noi am percepe ca ”purtare rea” are la baza doua feluri diferite de raportare la situatia si realitatile respective. Copii de la 0 la 6 ani fac ”fapte rele” din curiozitate, imitatie,nestiinta. Nu au constiinta binelui si raului ca si omul matur.
    Va urez mult succes cu emisiunea spre folosul parintilor si spre respectul delicatetei si frumusetii copiilor!

  2. Felicitari! Sunt de aceeaşi părere, eu nu îi spun niciodată fiului meu că este rău! Şi nu permit nimănui să o facă, pentru că sunt conştientă că este curios şi dornic să descopere şi să înveţe lumea!

    Dacă doriţi putem aborda tema aceasta în emisiune plecând de la dumneavoastră şi fiul dumneavoastră. Este o invitaţie. Ce ziceţi?

    Totodată – aştept fotografii cu fiul dumneavoastră şi ale altor copiii pe adresa:

    bebemagia@tvr.ro

    • Multumesc pentru raspuns. Va raspund acum cam in graba deoarece ne confruntam cu o otita mofturoasa de azi dis de dimineata. Multumesc si pentru invitatie. E onorant, dar ar trebui sa vedem pentru detaliile concrete deoarece eu predau in invatamantul universitar si trebuie sa ma organizez foarte bine cu timpul in perioada mai activa a semestrului (cursuri, conferinte, publicatii). Ma bucur oricum ca impartasim idei, principii, iar la pusul in practica probabil aceeasi invariabila rabdare. Voi trimite cat de curand si poze.

  3. Doamna Claudia,

    Putem stabili împreună când facem filmarea pe tema aceasta, nici eu nu mă bucur de prea mult timp. Am un job la ştiri, fac şi o emisiune şi mă bucur cât pot şi de statutul de mămică…asta îmi ia tot timpul 🙂 Haideţi să ţinem legătura pe mail şi să stabilim detaliile.

    cameliacsiki@yahoo.com
    camelia.csiki@tvr.ro
    bebemagia@tvr.ro

    Week-end plăcut!


Lasă un răspuns

