Din culisele emisiunii „Bebe Magia”

„Bebe Magia- emisiunea care va fi difuzată sâmbătă, pe 16 octombrie, la ora 9.00, pe TVR 1, este realizată de cinci oameni. Trei dintre noi suntem părinţi.

Adrian Popescu, omul de bază de la montaj, are o fetiţă de numai patru luni. De fiecare dată când ajung la montaj cu imagini noi cu bebeluşi repetă: „Doamne, ce dor mi-este de fiica-mea” 🙂 Acelaşi sentiment îl împărtăşesc eu la filmări. Mă uit la copii şi simt cum mi se face dor de fiul meu, care are un an şi jumătate şi care mă aşteaptă cuminte să vin acasă.

Sorin Eşeanu, unul dintre cei doi operatori cu care realizăm reportajele emisiunii, are două fete mai măricele decât copiii noştri. Cea mică a intrat în clasa întâi anul acesta. La filmări, Sorin îşi aminteşte  păţaniile prin care a trecut el cu fetele lui când erau mai mici şi  îmi povesteşte mereu câte una :).

Robert Călin, cel de-al doilea operator,  nu este încă tată, dar îşi doreşte şi el copii şi povesteşte şi el mereu despre copilul surorii sale.

Claudiu, care este un fel de regizor al nostru, îşi doreşte şi el mai mult ca orice să devină tătic.  

Aceasta este echipa  „Bebe Magia”, unde fiecare lucrează cu drag şi cu zâmbetul pe buze, datorită energiei pozitive pe care o primim de la micuţii pe care îi filmăm.:)

Published in: on Octombrie 14, 2010 at 7:56 am  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2010/10/14/din-culisele-emisiunii-bebe-magia/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Felicitari pt emisiune! Foarte frumoasa initiativa si de ajutor pt viitorii parinti. Ma bucur pt camelia si o pup din suflet.


Lasă un răspuns

