Week-end-urile mele cu Nicolas Cage :)

…O ştirucă cu Nicolas Cage a fost reportajul cu cele mai multe accesări on-line, ieri,  pe site-ul TVR.  O puteţi vedea aici:

http://www.tvr.ro/articol.php?id=91466

http://www.tvr.ro/top.php?video=true

Sâmbătă trecută ne-am întâlnit din nou. Eu şi  Nicolas Cage. 🙂 La semafor, într-o intersecţie din centrul Bucureştiului. 🙂  Cam la aceeaşi oră la care a venit sâmbăta asta  la balul de la Palatul Parlamentului, în jur de ora 20.00..

..M-am distrat întrebându-mă cât de mică este probabilitatea să stai în intersecţia goală şi doar maşina ta şi cea a lui Nicolas Cage să aştepte schimbarea culorii semaforului…:))))

Cred că a observat că mă holbam la el şi , evident, mai cred că este obişnuit să i se întâmple asta 🙂

Published in: on Octombrie 31, 2010 at 10:03 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2010/10/31/week-end-urile-mele-cu-nicolas-cage/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

