Despre ORA REGELUI VI

http://www.tvrplus.ro/editie-ora-regelui-33466

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2012/08/31/despre-ora-regelui-vi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. buna ziua ma numesc dan ioan cetatean german vreau sa va anunt ca timpde 23 de ani am cumparat si colectiona uniforme ale armatei romine sabi sute de fotografi decorati am realizat astfel un mic valoros muzeu Sunt suparat ca desi astea leam facut cu riscuri ale libertati mele va dazi seama ceas fi patit daca securitatea lui ceausescu mar fi prins. dar am riscat pt. respect si iubesc ca si parinti mei REgaltate romina Cu toate ca am trimis zeci de emailuri pe adresa secretariatului casei regale nu am primit nici un raspuns nu vreau bani dar cred ca un cuvint de lauda ar fi fost frumos pt. ceace am facut si ce se poate vedea in orasul saliste sibiu sunt sigur ca majestatea sa si alti din familia regala nu stiu aceasta eu personal cred ca chia rgele ar dori sa vada uniformele armatei sale exemplu uniforma de campanie a generalului radu baldescu mort la aiud colonelului codreanu com. reg. 7 artilerie grea si multe brevete decorati
    cu stima
    dan ioan


Lasă un răspuns

