Am reușit, fără să vreau, să strecor istorie în emisiuni can-can! :)

Cunoaștem toți nivelul presei din România, așa că nu aș fi crezut niciodată că „Ora Regelui” poate ajunge subiect într-o emisiune can-can! 🙂 În 2013, a fost preluată chiar în două astfel de emisiuni. Cea a lui Măruță, care a „uitat” să specifice că a preluat toate imaginile mele din interviu, dar și o alta emisiune de la Kanal D – care a specificat sursa „Ora Regelui”! :).

Nu e o performanță de lăudă să apari în astfel de emisiuni: au subiecte inventate cu tot felul de porcării, însă chiar tratat „can-can-istic” ( nu stiu daca exista acest termen) subiectul, m-am bucurat că așa a mai aflat și publicul lor informații indirecte despre Regina Maria și Regele Mihai, pe care nu cred că le-ar fi căutat, fiind mai mult interesat de așa zisele „vedete” autohtone…:)
http://m.wowbiz.ro/article/77444

Published in: on Ianuarie 5, 2014 at 11:19 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2014/01/05/am-reusit-fara-sa-vreau-sa-strecor-istorie-in-emisiuni-can-can/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

