În vila dictatorului

Un reportaj pe care l-am realizat în 2008, la Telejurnalul TVR.

Ei bine, sigur veți spune că nu-i nimic pe lângă ce au acum cei care ne reprezintă. Greșit! Așa trăiau Elena și Nicolae Ceașescu în anii 64-65 până în 89, când deja majoritatea populației era săracă, înfometată, raționalizată și umilită. Cei care ați trăit pe pielea voastră, știți mai bine.

Astăzi jurnaliștii intră mai ușor în vila soților Ceaușescu. Noi am așteptat 6 luni răspunsul de la RAPPS și permisiunea de a filma. Abia apoi am trecut de la rugăminți și mail-uri prietenoase la presiuni :). Ajunși la vila din Primăverii, eu și colegul meu Claudiu Petringenaru, am descoperit că nu mai voia nimeni să ne vorbească, așa cum ne promiseseră, inițial.

În jurul nostru erau câteva îngrijitoare ale vilei, care au lucrat acolo și pe vremea dictatorului, și administratorul. Toată lumea s-a eschivat. Deși erau foarte drăguți și mi-au confirmat toate informațiile, ba chiar mi-au mai spus o groază de povești, le era încă teamă să povestească în fața camerelor. Așa că am decis să fiu eu cea care voi povesti.
Și de bucurie că RAPPS m-a lăsat, în sfârșit, să filmez vila, a trebuit să difuzez  reportajul în aceeași seara! 🙂 Așa că n-am mai apucat vreodată să dau o variantă mai lungă, să îmbunătățesc reportajul. Dar, încă mai avem burtul  filmat senzațional de Peti! Având în vedere că mă voi pensiona abia la 65 de ani, sper să ajung să vi-l arăt! 🙂

Atât despre poveștile noastre despre vila Ceaușeștilor 🙂

 

Published in: on Ianuarie 9, 2014 at 10:59 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2014/01/09/in-vila-dictatorului/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

