Am văzut englezi care s-au înclinat în fața românilor

În Londra, am văzut englezi care s-au înclinat în fața României și în fața regelui ei. Au vorbit despre noi doar la superlativ, poate și pentru că Regina Elisabeta a II a a Marii Britanii are pentru Majestatea Sa Regele Mihai o admirație deosebită. Și nobilii britanici s-au înclinat în fața Românului pe care-l prețuiesc cel mai mult, dar și pe noi, simpli jurnaliști, ne-au tratat cu cea mai mare amabilitate și prețuire. Da, datorită Regelui !
Puteți vedea în reportajul pe care l-am postat aici.

Între mine și Londra a fost însă dragoste la prima vedere cu mult timp în urmă! 🙂 Într-o zi am să vă povestesc…

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2014/01/14/am-vazut-englezi-care-s-au-inclinat-in-fata-romanilor/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

