„Din culisele unui Summit”

Vă fac o recomandare pentru astă seară!

La ora 21.00, pe TVR1, se va redifuza documentarul „DIN CULISELE UNUI SUMMIT”, editorul de montaj cu care am stat închisă două săptămâni în cabina de montaj 🙂 este Catalin Antohi, producator: Claudiu Lucaci, realizator: Camelia Csiki :).

Filmul pe care l-am realizat cu colegii mei , în 2008, dezvăluie tot ce s-a organizat în spatele Summitului NATO de la Bucuresti. A fost o experiență! Am filmat mai bine de două luni, peste 10 de ore de filmare. Si mai multe de vizionare. Atunci i-am intalnit in carne si oase pe Vladimir Putin, pe George Bush, dar si pe alti sefi de state. Nu este un documentar politic, conform așteptarilor…Atunci am fost pentru prima oară în celule de supraveghere ale SRI, SPP …Restul vedeți diseară.

Filmul a fost premiat de Asociația Profesioniștilor de Televiziune, în 2009. 

Published in: on Martie 31, 2014 at 1:50 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2014/03/31/din-culisele-unui-summit/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

