De ce plânge Principele Nicolae…

De două zile mă gândesc la această fotografie. Astăzi, am inclus-o în montajul reportajului în care am redat reacția nepotului Regelui Mihai la pierderea drepturilor Sale succesorale, dar cred că a trecut neobservată.

Fotografia are o poveste senzațională, chiar dacă nu este atât de celebră ca cea în care îl vedem pe micuțul Nicolae la balcon, fluturând steagul României, în timp ce Regele Mihai este aclamat de un milion de români. Amândouă imagini sunt de la Paștele din 1992, când Majestății Sale i s-a permis revenirea în țară doar pentru câteva zile.

Micuțul din fotografia noastră, care plânge în brațele mamei Sale, este Nicolae, la 7 anișori. I-a plăcut atât de mult în România încă de la prima vizită, încât la plecare a plâns, surprinzând pe toată lumea. Am vorbit adesea chiar și la „Ora Regelui” despre această fotografie cu nepotul Regelui Mihai, cu istoricul Filip Iorga, cel care a scris volumul biografic al Principelui Nicolae sau cu domnul Mihai Ricci, în privat.

Mi-e tare dragă această imagine și e una dintre poveștile simpatice care au avut darul de a mă face să-l văd într-o altă lumină pe Principele Nicolae, când își amintea despre acest moment.Principele Nicolae plange cu Mama lui si Ricci.

Published in: on August 11, 2015 at 7:01 pm  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cameliacsiki.wordpress.com/2015/08/11/de-ce-plange-principele-nicolae/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. Interesant.

  2. Reblogged this on Monarhia Salvează România.

  3. Viitorul Rege al României, va fi Principele Nicolae.

  4. La acea vizita am fost si eu prezenta … In niciun caz nu am fost 1 mil. de romani in fata hotelului. In piata Palatuluu cu indulgenta incap 10.mii de oameni .


Lasă un răspuns

